ספר לכל - רכש מוסדות

טרן הנודד-פרידיין 4-מחודש
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-13861
תאריך יציאה: 1/2016
תיאור:
החיים בקאר דלבן חזרו לשגרה. איילנווי לומדת את מנהגי הנסיכות, פלודר פלאם שב לממלכתו, רק טרן לא מוצא מנוחה: איך יֵדע מה מקומו אם אינו יודע מי הוא באמת ומה מוצאו? כשהמכשף דלבן לא עונה לשאלותיו, טרן יוצא לחפש את התשובות. דבר לא יעצור אותו: לא הפחד מפני המכשפות הנוראיות מביצות מורבה, לא כשפיו האפלים של מורדה האיום ולא תכסיסיו של דוראת האכזרי. האם כדאי לו בכלל לדעת את האמת?

ס דרת הפנטזיה פְּרידֵיין, מאת הסופר האמריקני לויד אלכסנדר, זכתה בפרסים רבים וסיפוריה נחשבים אחת הפסגות של ספרות הנוער. אלה הם סיפורים של קסם והרפתקה, של צדק ורשע, במסורת הנפלאה של טולקין — סיפורים מלאי פעולה ומעשי גבורה, ספוגי דמיון והומור.

לויד אלכסנדר (2007-1924) חלם כבר בילדותו להיות סופר. הוא אהב לקרוא את שייקספיר, את דיקנס ואת מרק טוֵויין. "המלך ארתור היה אחד הגיבורים שלי. שיחקתי במכסה של פח שהפך למגן, ובמקל הליכה שהיה לחרב אקסקליבר — אבל פחדתי שאפילו מרלין הקוסם לא יצליח להפוך אותי לסופר."
במלחמת העולם השנייה שירת כחייל בוויילס שבבריטניה, והוקסם מנופיה, משפתה ומהמיתולוגיה שלה. כשחזר לאמריקה והחל לכתוב, שאב ממנה השראה לספריו.
לויד אלכסנדר נחשב אחד מגדולי סופרי הפנטזיה במסורת של ק"ס לואיס וג'.ר.ר. טולקין. הוא ברא בספריו ממלכות דמיוניות, שהיו לדבריו "פתח להביע את אמיתות החיים".
הוא כתב יותר מארבעים ספרים וזכה בפרסים רבים, ובהם פרס ניוברי היוקרתי עבור ספרי פְּרידֵיין.

מחיר: 59.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.