ספר לכל - רכש מוסדות

חוקי הג'ונגל
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-13705
נושאים: כללי, מסעות
תאריך יציאה: 8/2008
מספר עמודים: 207
תיאור:
זווית ראייה אלטרנטיבית להצלחה ואושר בחיים

אם ברצונכם להיות בני אדם, היו חיות תחילה * היו המוזיקה, לא המנצח * עץ התאנה לעולם לא יניב מנגו * עונות השנה מתחלפות תמיד * דלת הכלוב פתוחה * האבולוציה נוצרת החיים * הם כליל השלמות * הזמן הוא עכשיו * מטרת החיים היא מוות


לבד, ללא מזון או ציוד, תעה יוסי גינסברג במשך שלושה שבועות בג´ונגל הבוליביאני, כשהוא מיטלטל בין תקווה לייאוש. סיפור הישרדותו המופלא, כנגד כל הסיכויים, שימש השראה לדורות רבים של תרמילאים בכל העולם. בחוקי הג´ונגל הוא מגייס את תובנותיו מהשנים שבהן חי בלב האמזונס לצד תושבים ילידיים, ומספק כלים שיסייעו לכולנו לצלוח את החיים בג´ונגל העירוני שלעתים קרובות מדי מתעלם מהטבע ורוח האדם. גינסברג מיישם עקרונות וקווים מנחים מעולם החי, כדור הארץ והיקום שכולנו חלק ממנו, בניהול חיינו האישיים והמקצועיים. הוא מציג חשיבה מקורית הקוראת תיגר על המקובל, ומציע תשע דרכי פעולה מעוררות השראה שיביאו לכל אדם הצלחה ואושר.



יוסי גינסברג הוא מחלוצי התרמילאים. ספרו המפורסם בחזרה מטואיצ´י תורגם לשש שפות, ראה אור ב-15 מדינות, שימש בסיס לסרט תיעודי ששודר בערוץ דיסקברי ובימים אלה מעובד לסרט עלילתי. גינסברג הוא כיום מרצה אורח מבוקש בכנסים עסקיים ברחבי העולם בנושאי מוטיבציה, נחישות והתמודדות עם לחצים ושינוי. מתגורר עם רעייתו ובנותיו באוסטרליה.

מחיר: 74.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.