ספר לכל - רכש מוסדות

הרימון 7
מחבר: עד גיא
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-13510
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:



"לא מזמן חזרתי מאמריקה ופתחתי מעון יום לחולי שכחה ולכאלה שסתם מוכרחים לצאת מביתם מדי בוקר, כי רק ככה הם מחזיקים מעמד. בדיוק למטרה הזאת שכרתי יחד עם דריה ברגמן, חברת ילדות שלי ובעלת אמצעים, בית פרטי שקיבל את השם הרימון 7, בהתאם לכתובת."

הרימון 7 מנוהל לידי נעמי בלזם, אלמנה מאז גיל שלושים, שחוזרת לישראל אחרי שהייה של שנים בניו יורק, ודריה ברגמן, שבעלה יצא לטיול בהודו בלי יעד מוגדר ובלי תאריך חזרה.
הרימון 7 הוא פלנטה קטנה וערנית, שאט אט מקבצת לתוכה את אנשיה: מרגלית ברנהיים, שחקנית עבר יפהפייה ואפופת שכחה; דוקטור קירש, קרדיולוג בדימוס, שכל מה שנותר מעברו המפואר הוא עט מונבלן יוקרתי שאותו הוא שולף מכיס חולצתו בכל פעם שהוא מרגיש אבוד; חיימקה וידאבסקי, ניצול אושווץ-בירקנאו, שאינו מעלה על דעתו שדווקא כאן במעון הוא עתיד להתאהב לראשונה בחייו; בדמויות שובות לב אחרות.
הרימון 7 הופך במהרה בית שני למטופלים, מטפלים וקרובי משפחה כאחד. אלא ששרשרת אירועים מפתיעה מאיימת לפרום את המציאות שהגיבורים סורגים לעצמם; שרשרת שמגיע לשיאה כשבוקר אחד מתגלה כי שניים מדיירי הרימון 7 נעדרים.

הרימון 7 הוא יצירה קאמרית יפהפייה ומחכימה, על מפגשים בין אנשים בנסיבות שבהן הכללים החברתיים סרים הצדה ואילו תמצית האדם יוצאת לחופשי.

גיא עד היא כותבת מבריקה, בעלת עוצמות נדירות של תבונה ורגש, שבכוחן היא בוראת עולם אנושי מפורט ועמוק. היא עוסקת בתרגום ובתסריטאות. זהו ספרה השני אחרי אגו מלגו (1999 )
174 עמודים.


מחיר: 15.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.