ספר לכל - רכש מוסדות

המדריך הישראלי לניתוחים פלסטיים
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-13373
נושאים: רפואה
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:
• איזו צורה של סיליקון היא הטובה ביותר לשתלים לשדיים? (זה שמופיע בצורה של ג'ל)
• מה מומלץ לעשות לפני מתיחת פנים? (להפסיק לקחת אספירין ולצבוע שיער)
• איך המנתח יודע איפה וכמה לחתוך? (בעזרת סימון, כשאת עומדת)
• ידעת שכדאי מאוד לא ללעוס מסטיק אחרי מתיחת פנים (כי תנועות הלעיסה מוסיפות מתח
לחתכים שמאחורי האוזניים)?
• אמרו לך מה ללבוש לניתוח הרמת מצח וגבות? (לא כדי למצוא חן בעיני המנתח, אלא כדי שלא
יכאב לך אחרי).

ניתוחים פלסטיים הפכו להיות בעשור האחרון בפרט לדבר הכי טרנדי ולוהט בארץ ובעולם.
המדריך הישראלי לניתוחים פלסטיים - ספר שבעוד דקה יהיה התנ"ך של כל ימי שרוצה להפוך ל"יפה ומתוחה". הספר נכתב בשפה קולחת, הומוריסטית, בגובה העיניים - ספר שהוא קודם כל ידידותי לנשים, דואג להן ומצייד אותן בכל מה שהן צריכות לדעת. מהיום, לא תוכלי להרשות לעצמך לחשוב על ניתוח פלסטי בלי לקרוא את כל מה שכתוב עליו כאן.
הספר סוקר את כל הניתוחים ועונה על כל השאלות: למה אנחנו משתפות פעולה עם מה שנחשב יפה בעיני גברים? מה עושים בניתוח? כמה זה כואב באמת? כמה זה עולה? כמה זמן הוא נמשך? באיזה גיל אפשר להתחיל? מה צריך לעשות לפני? איך נראים ומרגישים אחרי? מה יכול "להתקלקל"? מהם תופעות הלוואי והסיבוכים האפשריים? ולכמה זמן נשארת התוצאה? איך באמת נראים מיד אחרי? האם הניתוחים באמת משפרים את הדימוי העצמי הנמוך?

בשפה ידידותית, בהירה וקולחת, יסביר לך "המדריך הישראלי לניתוחים פלסטיים" איך לבחור את המנתח, מה בדיוק יקרה לך תחת הרדמה, כמה עולים הניתוחים השונים ולמה כל כך הרבה, ואיך כל זה מתיישב עם חוק זכויות החולה.

ד"ר חיים קפלן, מומחה לניתוחים פלסטיים, קוסמטיים, ומשחזרים. חבר בחברה האמריקנית לכירורגיה פלסטית ומשחזרת (ASPRS) ובאיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית.
טלי רוזין, מחברת "מה זה בכלל פמיניזם?" ואחת מצמד המחברים של רב המכר "המדריך הישראלי להריון ולידה" ושל סדרת "המדריך הישראלי למתבגרים".

מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.