ספר לכל - רכש מוסדות

ענקים ופסנתרנים אחרים
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-13120
נושאים: כללי, מוסיקה
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:


ענקים ופסנתרנים אחרים מביא את סיפור חייהם האישיים והמקצועיים של פרדריק שופן, סרגיי רחמנינוב, ארתור רובינשטיין, ארתור שנבל וגם קלאודיו אראו, רודולף סרקין, גלן גולד, דניאל ברנבוים, מרתה ארחריץ, אולי מוסטונן, ועוד עשרות פסנתרנים ופסנתרניות שכבשו את צמרת המוזיקה בשפע כישרונותיהם.
נתן דונוביץ, מבכירי העיתונאים והשדרנים בארץ, מתאר בדרכו המרתקת, המשובצת במאות אנקדוטות וקוריוזים משעשעים ומאירי עיניים, את המאבקים והלבטים, הקשיים והאילוצים, אך גם את ההישגים והשמחות שהיו מנת חלקם של אמנים אלה בדרכם אל הפסגה. הוא אף מתאר את המייחד והמאפיין של כל אחד מהם, את דעותיהם על המוזיקה, על הפסנתר ועל אמנים אחרים, וכן את דברי הביקורת והשבח שכתבו אחרים עליהם. כל אלה יוצרים פסיפס ססגוני ושובה לב המעלה חיוך על פני הקורא, מעורר בו תמיהה ולפעמים צער, אך בעיקר הערכה והתפעלות.

נתן דונביץ, ששימש במשך כעשרים שנה כמבקר ההקלטות הקלסיות בעיתון הארץ, ומדורו הקבוע היה לרבים מבין אספני התקליטים והדיסקים המדריך מספר אחת, מביא בחלקו השני של הספר נספח רחב יריעה ורב תועלת, ובו המלצות על ההקלטות היפות ביותר של כל פסנתרן ואזהרות מפני המוצלחות פחות.


מחיר: 98.00 ₪
אנו מצטערים אך מוצר זה אזל בהוצאה ולא ניתן להזמינו

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.