ספר לכל - רכש מוסדות

רצח בשם אלוהים
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-13040
תאריך יציאה: 5/2009
תיאור:
רצח בשם אלוהים מספר על האישים, הרבנים והבריונים, בישראל ובארה``ב שדבריהם ומעשיהם יצרו את התשתית שממנה צמח רצח יצחק רבין - פשע מחריד שהסיט את ישראל מדרך השלום והעמיק את השסע בחברה הישראלית.
ספרם של מיכאל קרפין ועינה פרידמן מבוסס על תחקיר מעמיק ומקיף. הספר נוקב בשמות הרבנים שפסקו ``דין רודף`` וסיפקו לרוצח, יגאל עמיר, סביבה תומכת; זורה אור חדש על קשרי פוליטיקאים מן הימין עם קנאים, שחברו למסע של הסתה בוטה נגד ראש הממשלה; משרטט תמונה עגומה של סוכני שב``כ, העושים את כל הטעויות האפשריות ונכשלים בסיכול המזימה; מגלה כיצד חוגים אורתודוקסים בארה``ב חברו יחד עם נבחרים אמריקנים שמרנים שפעלו נגד הסכם אוסלו ונגד יצחק רבין; ומנתח כיצד תפיסות משיחיות שבות ומאיימות על קיומה של הציונות החילונית במלאת לה מאה שנים.
אבל יותר מכל אלה, רצח בשם אלוהים מביא כתב אישום חמור נגד חברה מיוסרת, מפוצלת ומפורדת, הנרתעת מלהתבונן בקלסתרה במראה, ומסרבת להעמיד למשפט ציבורי את הגרועים שבאויביה.
מיכאל קרפין, מבכירי העיתונאים בישראל, היה כתב הטלוייזיה הישראלית בבון ובמוסקווה, עורך ``מבט`` ועורך ומגיש ``מבט שני``, וביים את הסרט הדוקומנטרי ``ממשלת ישראל מודיעה בתדהמה``.
עינה פרידמן, עיתונאית, עורכת ומתרגמת, ילידת ארה``ב היא כתבת היומן ההולנדי Trouw בישראל.
``קרפין ופרידמן משוכנעים... שיגאל עמיר לא היה `פרש בודד`... ומתארים סביבה שבה היה בטוח בתמיכה הלכתית בתוכניותיו``.
ניו יורק טיימס בוק ריוויו

``מי שרוצה להבין את המצב המסוכן השורר עדיין בחברה הישראלית - מוטב שיקרא ספר זה``.
סנדיי טיימס

``בחיבור מפורט, הכתוב כספר מתח, משרטטים המחברים את הרשת שפרשו חוגים דתיים ולאומנים, מן הבסיס העממי ועד לדרגות הפוליטיות הבכירות``
די צייט

מחיר: 87.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.