ספר לכל - רכש מוסדות

כד החרס השבור
מספר קטלוגי: 3-0013855
תאריך יציאה: 5/2009
מספר עמודים: 143
תיאור:
יותר מכול רצה הנער אוזן־עץ להיות קדר. הוא נהג להתגנב לסדנה של הקדר המוכשר מינג ולהביט בו בחשאי בתקווה לפצח את רזי אומנותו. אבל רב־האומן הגאה לא הסכים לחלוק את סודותיו עם יתום עני וחסר בית. אוזן־עץ היה מוכן לעשות הכול כדי לזכות בהערכתו של מינג — הוא עבד בשבילו מבוקר ועד ערב, ספג עלבונות וחלם על הרגע שבו יֵשב גם הוא ליד האובניים. עד שיום אחד נקרא אוזן־עץ לצאת למסע ארוך ומסוכן אל חצר המלוכה. בתרמילו נשא שני כלי חרס מופלאים שנועדו להציג בפני המלך את האומנות הנעלה של מינג; בלבו נשא תקווה לזכות סוף־סוף באמונו של אדונו.
לינדָה סוּ פָּארְק נולדה בשנת 1960 באילינוי שבארצות הברית למשפחת מהגרים קוריאנים. את ילדותה בילתה בקריאת ספרים ובכתיבת סיפורים ושירים. היא החלה לכתוב כשהיתה בת ארבע, וחמש שנים מאוחר יותר
התפרסם לראשונה שיר פרי עטה.
כשסיימה את לימודיה באוניברסיטה, בחוג לספרות, עבדה כמורה לאנגלית והחלה לכתוב לילדים ולנוער. עד כה פירסמה 14 ספרים. כד החרס השבור, ספרה השלישי, זכה בתשעה פרסים ספרותיים, בהם פרס ניוברי היוקרתי.
ספריה של לינדָה סוּ פָּארְק מציגים בפני הקוראים הצעירים את קסמי המזרח הרחוק וחושפים בפניהם תרבות עתיקת יומין ועולם רבגוני ומסקרן.

מחיר: 69.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.