ספר לכל - רכש מוסדות

ניהול ממוקד, לעשות יותר עם מה שיש
הוצאה: הוד עמי
מספר קטלוגי: 259-10408
נושאים: ניהול, עסקים
תאריך יציאה: 10/2007
תיאור:
מנהלים רבים נדרשים לשפר ביצועים. לשם כך הם מחפשים את השיטה. אבל במה לבחור? TQM, TOC, ZI, JIT, CIF, MBO, BPR, 6 SIGMA, KANBAN, SPC, KAIZEN ?!? הם חשים מבוכה, הקשר בין הגישות השונות לא ברור להם ולפעמים נראה שקיימות סתירות ביניהן.

בתחום הניהול, לא קיימת גישה אחת "נכונה". העדויות מהשטח מראות כי רק צירוף של מספר גישות ניהוליות נותן תוצאות טובות יותר, בתנאי שמתאימים אותן לאופי הארגון ולמצב בו הוא מצוי.

הספר ניהול ממוקד לעשות יותר עם מה שיש , מציג אוסף של תפישות וכלים שקיבלו את השם ניהול ממוקד . מכלול זה מבוסס ברובו על גישות ניהוליות שהוכיחו עצמן במאות ארגונים בארץ ובעולם ופותחו ושוכללו בידי המחברים.

גישת הניהול הממוקד מבוססת על השכל הישר, וברוב המקרים ביכולתה לשפר משמעותית את ביצועי המערכת ללא צורך בהשקעות משמעותיות נוספות. חברות רבות בארץ כבר הוכיחו שגישת הניהול הממוקד עובדת גם פה, אצלנו בישראל.

על המחברים:
בעז רונן הוא פרופ' מן-המניין בפקולטה לניהול, אוניברסיטת תל-אביב, ומתמחה בהשבחת חברות ובניהול הטכנולוגיה. מחבר הספר לי זה עולה יותר העוסק בקבלת החלטות ניהוליות, תמחיר והשבחת חברות. הוא יישם פרויקטים של השבחת חברות וגישות ניהול חדשניות בעשרות חברות וארגונים בארץ ובעולם. בעז היה מרצה אורח בבתי הספר למינהל עסקים באוניברסיטות Columbia, NYU, Bocconi ואחרות ופרסם עשרות מאמרים בכתבי עת אקדמיים ומקצועיים מובילים. לפני כן עבד כ-10 שנים בתעשיית ההיי-טק בישראל.

שמעון פס מיישם גישות ניהול חדשניות, שיפור ביצועים והשבחת ערך זה עשרים שנה. שמעון, בעל תואר שני בכימיה ותואר MBA, הוביל מהלכי שיפור בעשרות ארגונים בארץ ובעולם, ומתמחה בשנים האחרונות בנושאי ניהול הפיתוח בארגוני היי-טק. מאמרים רבים שלו התפרסמו בכתבי עת אקדמיים ומקצועיים מובילים.

מחיר: 133.00 ₪
אנו מצטערים אך מוצר זה אזל בהוצאה ולא ניתן להזמינו

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.