ספר לכל - רכש מוסדות

מהדרה להכלה-החיים בקהילה של אנשים עם מוגבלויות
מספר קטלוגי: 249-50311
תאריך יציאה: 7/2015
תיאור:
הספר עוסק בהיבטים שונים של השינוי שהתרחש בשירותי הטיפול והשיקום של אנשים עם מוגבלויות מאז הקמת מדינת ישראל. הוא מדגיש את השינוי שחל בשני העשורים האחרונים בפעילות להכלת אנשים עם מוגבלויות בקהילה ומתאר את תוצאות השינויים הללו לא רק ברמת המדיניות המוצהרת, אלא בוחן את מימוש השירותים המוצעים. השילוב בקהילה נבחן בתחומי הדיור בקהילה, האבחון המקצועי, התעסוקה, פעילויות הפנאי וההשכלה הגבוהה. כמו כן נבחנות בספר שיטות טיפול חדשות ועדכניות.

פרקי הספר דנים באוכלוסיות מגוונות: אנשים עם מוגבלות שכליתֿהתפתחותית, תלמידי החינוך המיוחד המשולבים בחינוך הכללי, נפגעי נפש ומתמודדים המשולבים בקהילה, אנשים עם מוגבלויות על הרצף האוטיסטי ואנשים עם מוגבלויות פיזית. פרקי הספר עוסקים גם במעורבות חברתית ופוליטית של אנשים עם מוגבלות, בדימוי שלהם בתקשורת, בהתמודדות בני המשפחה שבה חי אדם עם מוגבלות, במיניות וזוגיות של אנשים עם מוגבלויות קוגניטיביות ופיזיות ובהשפעת ערכי המשפחה בסקטור הערבי על תפיסת העתיד של מתבגרים עם לקויות.

כותבי הפרקים הם דמויות מרכזיות מתחומי הניהול של שירותי רווחה ובריאות, אנשי טיפול ושיקום ואנשי אקדמיה ומחקר.

הספר מיועד לאנשי מקצוע בעבודה סוציאלית, פסיכולוגיה, חינוך, והמקצועות הפַּרָה-רפואיים המתעניינים במחקר, שיטות התערבות חדשניות ומדיניות בתחום השיקום.

מחיר: 99.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.