ספר לכל - רכש מוסדות

צפרדי וקרפד יום יום-אני יודע לקרוא
הוצאה: אדם
מספר קטלוגי: 21-43100
תאריך יציאה: 1/1900
קריאה
תיאור:



צפרדי וקרפדי מגלים כמה קשה להעיף עפיפון: הם מעיפים אותו באוויר - והוא נופל לאדמה כמו אבן. כרגיל, קרפד ממהר להתייאש. אבל צרפדי לא מוותר, אולי בגלל שהוא רק מחזיק את החוט, וקרפד הוא זה שרץ עם העפיפון...
הסיפור ``עפיפון`` הוא אחד מן הסיפורים בספר זה, הרביעי והאחרון בספרי צפרדי וקרפד של ארנולד לובל, שכולם זכו להצלחה רבה אצל ילדים ומבוגרים גם יחד.
הספרים הקודמים בסדרה: צפרדי וקרפד חברים, צפרדי וקרפד ביחד, צפרדי וקרפד כל השנה.
ארנולד לובל - הוא אולי מן הטובים שבין מחברי הספרים לילדים בימינו, בארצות הברית ובעולם כולו. כצייר מחונן, עיטר לובל עד היום בציוריו עשרות רבות של ספרים. לובל מצליח להגיע בספריו לאיזון מעודן בין סיפור לאיור, במיוחד בספרים שכתב לילדים העושים את צעדיהם הראשונים בקריאה. ספריו ואיוריו של ארנולד לובל זכו - ומוסיפים לזכות - בפרסים ותוארי כבוד חשובים. ארבעת ספרי הסדרה צפרדי וקרפד הם אלה שהתחבבו יותר מכל, ושלושה מתוכם כבר זכו בפרסים ידועים.
אני יודע לקרוא - סדרה זו נועדה בעיקר לילדים שזה עתה למדו - או שעודם לומדים לקרוא. אלה הם ספרים שאפשר לספר אותם לבני 3-4 או לקרוא אותם יחד עם בני 5-6, ספרים שבני 7-8 יהנו לקרוא אותם בעצמם וישובו להנות מהם עוד ועוד בכל גיל שבין 9 ל90-.


מחיר: 74.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.