ספר לכל - רכש מוסדות

ספר השקרים
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 2000-522094
תאריך יציאה: 1/2010
תיאור:
בפרק ד' בספר בראשית קין הורג את הבל. אף על פי שזהו הרצח הראשון בתולדות האנושות, כלי הנשק שבו השתמש קין לרצח אינו מוזכר כלל. כלי הנשק הזה אבד בתהומות הנשייה של ההיסטוריה.
ב-1932 נורו שתי יריות בחזהו של מיטשל זיגל והוא נהרג. תוך כדי ימי האבל חלם בנו על אדם חסין לכדורים, ויצר את הגיבור המפורסם בעולם: סופרמן. כמו בסיפורו של קין, גם הרובה שהרג את מיטשל לא נמצא מעולם.

בימינו אלה, בפורט לודרדייל, עומד קאל הרפר בפני טרגדיה משפחתית משלו: הוא נפגש עם אביו שנעלם לפני זמן רב, וכעת נורה אביו ברובה שעקבותיו מוליכים לרצח מיטשל זיגל ב-1932. עוד בטרם הספיקו לעכל את דבר פגישתם המפתיעה, קאל ואביו מותקפים על ידי רוצח אכזרי שעליו מקועקע אות קין העתיק.
כך מתחיל המרדף אחרי כלי הנשק הראשון בעולם. זהו מירוץ שמושך את קאל לעברו שלו, עובר דרך הסיפור האמיתי של קין והבל, דרך תעלומה בת שמונים שנה ועד לארגון הקטלני מן המאה שעברה שנקרא 'המנהיגות'.
מה לקין, הנבל הגדול בהיסטוריה, ולסופרמן, הגיבור הגדול ביותר בעולם? ומה משותף לשני מעשי רצח שאלפי שנים מפרידות ביניהם? זו התעלומה הניצבת בבסיסו של המותחן החדש ועוצר הנשימה של בראד מלצר.

'ספר הגורלות' ו'המיליונרים', רבי המכר של בראד מלצר, יצאו לאור בעברית בהוצאת מודן

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.