ספר לכל - רכש מוסדות

עקרונות הטיפול הכירורגי
מספר קטלוגי: 200-303420
תאריך יציאה: 12/2010
תיאור:
ספר תמציתי זה נועד לספק מענה לשאלות שספרי כירורגיה אחרים נמנעים מלדון בהן. במקורו, נכתב הספר למתמחים צעירים העומדים לפני בחינות, ואולם הידע המרוכז בו מתייחס לעקרונות הכירורגיה ולנוהלי חדר ניתוח הרלוונטיים לכל איש מקצוע בתחום הרפואה שיש לו נגיעה לכירורגיה ועניין בתחום.
כירורגיה היא תחום נרחב, המקיף התמחויות בכל היבט מכף הרגל ועד ראש. נוסף על כך, בכל חדר ניתוח נמצא צוות של עובדי בריאות ממגוון סוגים ודרגות: סטודנט לרפואה, אחות רחוצה, מתמחה זוטר, עוזר בניתוח וכירורג מומחה. כל אחד מעובדים אלה משתייך לקבוצת בעלי תפקידים, ולכל אחת מהקבוצות הללו ספרי לימוד משלה.עם זאת, יש עובדות בסיסיות בכירורגיה הרלוונטיות לאחות כשם שהן רלוונטיות לפרופסור. ספר זה נוצר במיוחד כדי להתייחס לכל אותן נקודות בסיסיות וחשובות, שעל כל מי שיש לו חלק בטיפול הכירורגי צריך להכיר ולדעת. לפיכך, כל איש מקצוע שמגיע לחדר ניתוח צריך לקרוא את "עקרונות הטיפול הכירורגי", ומי שאינו יודע מה כתוב בו, מקומו אינו בחדר הניתוחים.
התכנים המובאים בספר נוסחו בתבנית של שאלות ותשובות. תבנית זו יעילה ואהודה בקרב סטודנטים לצורך קריאה מהירה ושינון מתומצת. הספר מהווה חומר קריאה חיוני לכל סטודנט בכל מקצועות הבריאות, לרבות סיעוד, רפואה, רפואת שיניים וטכנאות חדר ניתוח, בעת ההכנה לבחינות. גם מורים הזקוקים למדריך לארגון החומר ישתמשו בספר זה, וכן כל איש צוות בחדר ניתוח המעוניין להרחיב את השכלתו המקצועית ולהשלים פערי ידע בתחום.

מחיר: 70.59 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.