ספר לכל - רכש מוסדות

נהר ארוך בוהק
מחבר: מור ליז
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-53742
תאריך יציאה: 12/2021
תרגום
תיאור:

שתי אחיות, קייסי ומיקי, גדלות באחת השכונות העניות של פילדלפיה, בצילה של מגפת הסמים. אימן מתה ממנת יתר, אביהן נעלם. קייסי לא הצליחה לברוח מהגורל המשפחתי, היא חיה ברחוב, מכורה לסמים ועובדת בזנות. מיקי רואה אותה מפעם לפעם בסיורים שהיא עורכת במסגרת עבודתה כשוטרת. השתיים לא מדברות כבר שנים, אבל מיקי לא מפסיקה לדאוג לאחותה ולחפש אותה. זה כמה שבועות שקייסי נעדרת מפינת הרחוב הקבועה שלה, ואיש לא מסכים להגיד למיקי לאן היא נעלמה.

דאגתה של מיקי גוברת כשבזו אחר זו מתחילות להתגלות גופות של נשים צעירות. כשהיא משתכנעת שהבלשים שחוקרים את שורת הרציחות לא עושים את עבודתם כראוי, מיקי פוצחת בחקירה משלה בניסיון נואש למצוא את אחותה, או את הרוצח שמתמקד בנשים צעירות ועניות.

נהר ארוך בוהק הוא רומן מתח יוצא דופן, שמביא לצד עלילת מתח מצוינת גם דרמה משפחתית מרגשת ותיאור חזק ולופת של אמריקה שלא הכרנו ושל מציאות חיים קשה של אין ספור אנשים.

הספר יצא לאור בשנת 2020 והפך מייד לרב–מכר בארצות הברית ובעולם. ברק אובמה ושורה של עיתונים הכתירו אותו לאחד הספרים הטובים של השנה והוא קיבל ביקורות מהללות.

זהו ספרה הרביעי של ליז מור והראשון המתורגם לעברית.

"איזון מוקפד בין התיאור הריאליסטי לרגש הכן הוא מה שהופך את נהר ארוך בוהק מספר מתח מבדר לספר שמעורר בך את הרצון לטלפן למישהו אהוב."  ניו יורק טיימס בוק ריוויו

"רומן מעורר מחשבה ורב–עוצמה. נהר ארוך בוהק הוא רומן מתח יוצא מהכלל... אהבתי אותו מאוד."  פולה הוקינס, מחברת ‘הבחורה על הרכבת‘

"ספר מתח עוצר נשימה. מייד עם סיום הפרק האחרון תרצו להפציר באנשים שיקראו אותו."  פורבס


מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.