ספר לכל - רכש מוסדות

בית בלגראנד
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-53460
תאריך יציאה: 5/2018
מספר עמודים: 412
תיאור:
לא כך דמיינה ג'ינה את חייה החדשים באמריקה; היא מתגוררת בפרוור ליד בוסטון שרובו מאוכלס במהגרים כמוה, חולקת דירה קטנטנה עם בעלה, אימה החולה ובני משפחה נוספים שהיגרו מסיציליה, ונאלצת לעבוד כתופרת במפעל טקסטיל וכמנקה בבתי עשירים.

כאשר התחתנה עם הארי ברינגטון, הייתה ג'ינה משוכנעת כי האהבה העזה ביניהם, הדרך שבה נפשותיהם נכרכו זו בזו והעובדה שבחר בה על פני ארוסתו המיוחסת, יהיו נקודת ההתחלה של עתיד ורוד. אבל משפחתו העשירה ובעלת ההשפעה של הארי התנגדה לנישואיהם, ומאז שניתק הקשר בינו לבין אביו ואחותו, ג'ינה יודעת שלא משנה לאיזה קושי ייקלעו, הארי יהיה גאה מכדי לפנות אליהם לעזרה.

יותר מכול ג'ינה רוצה להקים משפחה ולבנות לעצמה חיים טובים, אבל בתקופה של מאבקי זכויות נשים ועובדים של תחילת המאה העשרים, מלחמה עולמית ראשונה ומהפכה אדומה ברוסיה, הארי נסחף בגל המאבקים האידיאולוגיים ששוטף את העולם.

מהו המחיר שהארי מוכן לשלם על תמיכתו ברעיונות נשגבים? האם שאיפתו לשנות את העולם תגבר על אהבתו לג'ינה? ובעיקר - האם הם יכולים לצלוח יחד את התלאות שמזמנים להם החיים?



"בית בֶּלַגְראנד" הוא סיפור אנושי מרגש ומסעיר שמאיר תקופה היסטורית מרתקת ומטלטלת שהשינויים שהתרחשו בה עדיין משפיעים על כולנו. פאולינה סיימונס היא מחברת ‘פרש הברונזה', ‘ילדי החירות' ורבי־מכר נוספים.

מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.