ספר לכל - רכש מוסדות

חלומות על אלים ומפלצות
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-53075
תאריך יציאה: 3/2015
תיאור:
פעם,
מלאך ובת־שטן הצמידו את ידיהם ללבבותיהם,
והחלו את חזון אחרית הימים.

קארוּ ועקיבא, זוג האוהבים שהבינו כי הם נמצאים משני צידיו של המתרס בין המלאכים לבין יצורים שחלקם אדם וחלקם חיה, מתאחדים מחדש, אך האיחוד רחוק מאוד מהחלום שרקמו יחד על בית משותף. קיסר אכזרי מאיים על היציבות השברירית שהושגה באֶרֶץ אחרי מלחמות של מאות שנים, וגם על יושביו של כדור הארץ. נוכח האיומים החדשים הקוראים תיגר על שאיפתם לשלום, קארו ועקיבא אינם יכולים להתפנות לעניינים שבלב.
כנגד כל הסיכויים, הם מנסים להוציא לפועל תוכנית מתוחכמת ומסוכנת המשלבת היגיון פשוט וקסם. יחד עם חבריהם הוותיקים, ובתוספת בני ברית מפתיעים, הם נעים בין מרוקו לרומא, בין אֶרֶץ לדרום אמריקה, ומגלים כוחות ורגשות חדשים. אולם איום חדש וגדול מכפי ששיערו מעמיד בסימן שאלה לא רק את האהבה והחלום, אלא את קיומו של היקום כולו.
בספר השלישי בטרילוגיית הפנטזיה הרומנטית “בת העשן והעצם“ נפרש העולם עתיר החושים והרבדים שנקרא אֶרֶץ למחוזות חדשים. חלומות על אלים ומפלצות הוא יצירה מסחררת של אמונה וספק, אובדן והתחדשות, ואהבה חובקת עולמות.

“דמויות וגילויים חדשים, מגוון סיפורי אהבה, פיתולי עלילה ומתח מתמשך - כל אלה לא יאכזבו את מעריציה הרבים של טיילור.“ בוקליסט

מחיר: 74.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.