ספר לכל - רכש מוסדות

השקופים חוק מס4. אל תתערב!
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-52910
תאריך יציאה: 11/2013
תיאור:
בספר הזה, הרביעי בסדרה, עֲמָשָׂא חברי ואני, שהגענו אליכם מעולם הרוחות, כבר היינו צריכים להתמצא בענייני המאה ה-21. הבעיה היא שאף אחד לא הכין אותנו לאפשרות שבבית–הספר יטילו עלינו פרויקט חברתי, שבמסגרתו עלינו לעשות מעשים טובים למען הקהילה.
החלטתי שמעשה טוב יכול להיות עזרה לינון, שהוא כמו אח שלי. אמנם הוא לא יתום או אלמנה או גֵר בארץ, וגם אי אפשר להגיד עליו שהוא "קהילה", אבל הוא נפגע קשות ממלכת הכיתה שלו, ולכן החלטתי לעזור לו.
אם קראתם את הספרים הקודמים בסדרה, אתם בטוח יודעים מי אני ואיך הגעתי אל העולם שלכם. אם לא קראתם אותם, תוכלו להשלים את החסר בעזרת ההקדמה המפורטת שהכנתי לכם. אבל להבטיח שההיכרות הקודמת שלכם איתי תקל עליכם להבין איך הפכתי להיות לזבוב זמזמן וטורדני, או איך חדרתי אל האוזן של מלכת הכיתה של ינון ושיגעתי אותה, או איך התערבתי בעניינים שבהם אסור לי להתערב - את זה אני לא מסוגל לעשות.

רוצים להיות במתח? רוצים להתפקע מצחוק מקטעים הזויים של ילד מתקופת התנ"ך, שצריך להבין את כל התופעות החדשות שקיימות בעולם שלכם? רוצים לשמוע על רוח שמעז לעבור על חוק הרפאים שקובע שאסור לו להתערב בעניינים של ילדים בעולם החיים?

אם התשובה שלכם חיובית, אחים ואחיות שלי, זה הספר בשבילכם!

מחיר: 76.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.