ספר לכל - רכש מוסדות

נעלמים
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-52359
תאריך יציאה: 9/2010
תיאור:
השנה היא 1979. מועדוני הג´אז פורחים במונטריאול, ואַן בת ה-16 מתגנבת עם כמה חברות לאחד המועדונים להאזין לבאדי גאי מנגן בלוז.
לשולחן מצטרף סריי, צעיר קמבודי, מוזיקאי בלהקת רוק שהגיע לקנדה ללמוד מתמטיקה באוניברסיטה. הוא רק בן 21, אבל כבר שש שנים מנותק ממדינתו וממשפחתו, גולה בעל כורחו במערב. במהלך לימודיו התרחשה ההפיכה הצבאית בקמבודיה: פול פוט עלה לשלטון והחל ביישום תוכניתו האוטופית והרצחנית, שנודעה בשם "שנת האפס". גבולותיה של קמבודיה נסגרו, אין יוצא ואין בא, ולמערב מסתננות שמועות מסמרות שיער על שדות קטל ועל נהרות של דם.
סריי ואן מתאהבים זה בזו באהבה גדולה וסוערת, למורת רוחו של אביה. כשגבולותיה של קמבודיה נפתחים מחדש, מחליט סריי לחזור בגפו למדינה המוכה והחבולה, ולנסות לגלות אם מי מבני משפחתו שרד את התופת.
30 שנה חולפות בטרם מחליטה אן להתיישב ולהעלות על הכתב את סיפורה של אותה אהבה גדולה וחוצת גבולות, שמבקשת להמשיך ולשרוד כנגד כוחם העצום של המשפחה, הזיכרון, ההיסטוריה והמרחק, שנדמה כי חברו יחדיו לנסות לכלותה.
דרך עולמם וקורותיהם של שני הנאהבים, המתוארים בפרוזה לירית יפה וחסכנית, מצליחה קים אקלין לעסוק בנושאים רבים: בטרגדיה של העם הקמבודי, בבנאליות של האדישות ובכוחות המופעלים על אהבה בכל מקום: הזיקה הלאומית, העבר וכוחם של היקרים לנו, אלה שעימנו - ואלה שאינם.
נעלמים זכה בשבחים רבים ותורגם לעשרות שפות.
נעלמים מאת קים אקלין בהוצאת מודן, מאנגלית: גיא הרלינג, 232 עמודים.

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.