ספר לכל - רכש מוסדות

הסמל האבוד
מחבר: בראון דן
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-52245
תאריך יציאה: 2/2010
תיאור:

אחרי שחיפש את הגביע הקדוש בפריז ובלונדון, ואחרי שרדף אחרי כת ה"אילומינטי" המסתורית ברומא, פרופסור רוברט לנגדון, חוקר הסמלים, לא שיער שההרפתקה המסעירה והמפחידה מכולן מחכה על סף ביתו - בוושינגטון בירת ארצות־הברית.

הכול מתחיל כשלנגדון מגלה כי מישהו השאיר עבורו חפץ מטריד, שעליו חמישה סמלים מסתוריים. לנגדון מבין שזוהי הזמנה להתוודע לחוכמה עתיקה שנחשבה אבודה זה אלפי שנים.
ואם לא די בכך, לנגדון מגלה כי מורהו הרוחני וחברו הטוב, פיטר סולומון, בכיר באגודת הבונים החופשיים, נחטף על ידי אדם מסתורי ומאיים, שאף הוא מחפש אחר אותה חוכמה עתיקה.
במהלך 12 השעות הבאות ייצא לנגדון למסע תזזיתי להצלתו של פיטר, שידרוש ממנו כוחות פיזיים ואינטלקטואליים כבירים. הוא יתוודע אל סודותיו הכמוסים ביותר של ארגון הבונים החופשיים, ילמד את נפלאותיו של מדע מסתורי, יפענח צפנים עתיקים וסבוכים ואף יישיר מבט אל המוות.

לאחר שהדהים את העולם עם ´צופן דה וינצ´י´ ורבי־מכר נוספים, חוזר דן בראון עם הסמל האבוד, שהגיע לראש רשימת רבי־המכר עוד בטרם ראה אור - 6.5 מיליון עותקים הוזמנו מראש.
ספריו של דן בראון, ´צופן דה וינצ´י´, ´מלאכים ושדים´, ´שם הצופן: מבצר דיגיטלי´ ו´נקודת ההונאה´, ראו אור בעברית בהוצאת מודן.

"תמה ההמתנה. הסמל האבוד כאן... מותח ומהנה, כמו להיות על רכבת הרים." (לוס אנג´לס טיימס)

"אקזוטיקה, דימויים מדהימים והתנועה הבלתי פוסקת הם שהופכים את הסמל האבוד לספר שאי אפשר להניחו מן היד. נפלא." (ניו־יורק טיימס)

מחיר: 94.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.