ספר לכל - רכש מוסדות

נשיא מעל החוק
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-51907
תאריך יציאה: 5/2008
תיאור:
לותר ויטני בן השישים ושש הוא פורץ בעל ותק. בעזרת מידע פנימי הוא חודר לביתו המוגן היטב של מיליארדר הנמצא בחופשה בברבאדוס - הוא יודע שמה שימצא בכספת יספיק לו כדי לפרוש לגמלאות. אך משהו משתבש. לותר שומע קול מכונית מתקרבת ונאלץ להתחבא בחדר הכספות. מבעד למראה חד כיוונית הוא רואה גבר ואישה שיכורים. הם מתחילים להתעלס. האווירה מתלהטת. הגבר מכה את האישה, וזו, בניסיונה להתגונן, נועצת בזרועו סכין לפתיחת מכתבים. הגבר צורח ולחדר פורצים שני גברים והורגים את האישה. הגבר השיכור, מחוסר ההכרה, הוא לא אחר מאשר נשיא ארצות־הברית.

לותר נמלט על נפשו, אך מצליח לקחת עימו את סכין המכתבים המגואלת בדמו של הנשיא. הוא נחוש בדעתו שלא לאפשר לנשיא להתחמק מעונש, אך בינתיים עליו להתחמק מאנשי השירות החשאי שיעשו הכול כדי להעלים את מעורבותו של הנשיא, וגם את מעורבותם שלהם בפרשה, וברור שכל אמצעי כשר בעיניהם.

ג’ק גראהם, סניגור מטעם המדינה בעבר ופרקליט בכיר בחברה עתירת נכסים בהווה, נחלץ לעזרתו של לותר, אביה של של חברתו לשעבר, אך אילו סיכויים יש לו כשאין הוא יכול לבטוח באיש?

ברומן מתח מעולה דיוויד באלדאצ’י עוסק במשחקי כוחות, בתככים פוליטיים ובצדק, ומעלה את השאלה: האם נשיא ארצות הברית עומד מעל לחוק?

דיוויד באלדאצ’י הוא מחברם של רבי־מכר רבים, ביניהם ‘להציל את פיית’, ‘מועדון הגמל’, ‘האחרון הוא העומד’, ‘שבריר שנייה’, ‘משחק השעות’ ו’שליטה מוחלטת’.

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.