ספר לכל - רכש מוסדות

הקוסם, השוטה והקיסרית
מחבר: נצר רות
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-51882
נושאים: פסיכולוגיה
תאריך יציאה: 3/2008
תיאור:
הטארוט מתגלה כמערכת של חידות שעלינו לפענח בעודנו מפענחים את עצמנו. חידות אלה הוצפנו עבורנו בקלפים שהתחזו לקלפי משחק וניבוי והתגלו כמסָרים של מוּדעות, המועברים אלינו מהעבר הרחוק של האנושות. מערכת סמלי הטארוט נועדה לקשר אותנו עם הכוחות הסמויים שבתוכנו, ולפי רצף קלפים היא מתארת את מסעה של הנפש לקראת מימוש ואינדיבידואציה: את מסע הגיבור, את מסע הגיבורה ואת מסע העצמי.
הספר חוקר את המשמעות הפילוסופית, הפסיכולוגית והרוחנית של הטארוט. הוא אינו עוסק בשימוש המקובל בטארוט למאגיה ולניבוי, אלא לייעוץ בדילמות עכשוויות, לפיתוח דיאלוג עצמי ומודעות עצמית. לפי העיקרון הפסיכולוגי, תשובה הניתנת על סמך הסתכלות בקלפי הטארוט היא השלכה של עולמנו הלא–מודע אל הקלף, שבאמצעותה אנחנו משוחחים עם עצמנו הפנימי ביותר. בנוסף לכך יונג הדגיש את העיקרון הסינכרוני, שלפיו קלף שנבחר הגיע אלינו לא במקרה, והוא נועד לנו ברגע זה.

הקוסם, השוטה והקיסרית הינו תרומה נוספת לספרות היונגיאנית בעברית; עיקר תרומתו בהרחבת ההיכרות עם מגוון רחב של ארכיטיפים שפועלים בנפשנו.
הספר מיועד לעוסקים בפסיכותרפיה, למדריכיהם, למתעניינים בטארוט, בסמלי האלכימיה, בתורת יונג, במיתוסים ובאגדות, לשוחרי המוּדעוּת, לאנשי העידן החדש, וכן לחוקרי הפמיניזם והעיקרון הנשי בתרבות, לחוקרי הקשר בין המיתולוגיה הדת והפסיכולוגיה.

רות נצר היא פסיכולוגית קלינית יונגיאנית, אמנית, מבקרת וחוקרת ספרות ומשוררת. ספרה, ´מסע אל העצמי-אלכימיית הנפש´, ראה אור אף הוא בסדרת ´פסיכה´ בהוצאת מודן.

מחיר: 94.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.