ספר לכל - רכש מוסדות

ג'ון היקר
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-51848
תאריך יציאה: 5/2008
תיאור:
ג´ון טירי גודל בידי אביו השתקן, אשר תחביבו - איסוף מטבעות - הוא כמעט הקשר היחידי שלו אל העולם החיצוני ואל בנו. הצעיר הכועס והמרדן מתגייס לצבא אחרי התיכון בעיקר כי אינו יודע מה עוד יוכל לעשות בחייו, וכאשר סוואנה לין קרטיס, תלמידת קולג´ מבריקה, נכנסת לחייו באחת מחופשותיו מהצבא, הוא יודע שהוא מוכן לפתוח דף חדש.
המשיכה ההדדית בין השניים מתפתחת לאהבה, שמביאה את סוואנה להישבע לחכות לג´ון עד תום תקופת שירותו. אולם איש מהם אינו חוזה את אירועי האחד־עשר בספטמבר, שעומדים לשנות את פני העולם ויחייבו את ג´ון להעמיד בסכנה את תקוותיו ואת חלומותיו.
כמו גברים ונשים אחרים, גם ג´ון חייב לבחור בין אהבה לבין המולדת, וכמו כל אלה שנשארו מאחור, גם סוואנה חייבת להחליט האם לחכות או להמשיך הלאה. בחירתה של סוואנה והאירועים הבאים בעקבותיה יעמידו במבחן את אהבתם של השניים, וכאשר יחזור ג´ון סוף־סוף לביתו הוא יגלה כי רק כעת הוא נאלץ לקבל את ההחלטה הקשה בחייו.

ג´ון היקר הוא סיפור יוצא דופן ורגיש שנוגע בנבכי האהבה, בקשייה ובהישרדותה על פני הזמן ובשיברונות הלב, וכיצד היא משנה אותנו לנצח.

ניקולס ספארקס הוא מחברם של רבי מכר רבים, שתורגמו ליותר משלושים שפות, ביניהם "ממבט ראשון", "היומן", "מכתב בבקבוק" ו"סיפור בלתי נשכח" שיצאו במודן.

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.