ספר לכל - רכש מוסדות

עדויות מגובה החול
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-51713
תאריך יציאה: 10/2007
תיאור:
בליל 17-16 באוקטובר 1973 יצאו לוחמי גדוד הצנחנים 890 מחטיבה 35 לקרב חייהם בחווה הסינית בסיני. טוראי מעוזיה סגל נותר מאחור לשמור על הציוד המחלקתי. כעבור יממה הגיעו ראשוני חבריו מהקרב, מאובקי מדים, טרוטי עיניים, משאירים מאחוריהם פצועים והרוגים רבים, רבים מדי.



מעוזיה סגל משרטט את מאבקן של ארבע פלוגות הגדוד מול כוחות מצריים עדיפים וערוכים היטב, רגע אחרי רגע, מלווה את פעולתם של כוחות החילוץ וההצלה ומעלה גם את קורותיהן של יחידות החטיבה שלא הגיעו לקרב בחווה הסינית.

"הרגשתי שבהחלטתי לכתוב ספר על גדוד 890 בחווה הסינית," כותב סגל, "נפלה בחלקי הזכות לשפוך אור על פועלם, על מחשבותיהם ועל רגשותיהם של לוחמי הגדוד ברגע קשה ומשמעותי בחייהם הצעירים, להביא את סיפורם ברבים, כשליח ציבור העומד בפני התיבה"

זהו ספרו השלישי של סגל שנפצע קשה מאוד ברמת הגולן ב-1 במאי 1974 מפגיעת פגז מרגמה סורי. הוא איבד את שתי רגליו, את ידו השמאלית, את התחושה בשלוש אצבעות יד ימין ואת הראייה בעין ימין.

מעוזיה סגל סיים את לימודי התואר השני בעבודה סוציאלית באוניברסיטת בר-אילן ומשמש כיום כיועצו של ראש האגף לשיקום נכים במשרד הביטחון.

עדויות מגובה החול - קרב הצנחנים בחווה הסינית מאת מעוזיה סגל בהוצאת מודן, עורך: יובל עמית, עיצוב העטיפה: תמיר להב רדלמסר, צילום העטיפה: גיורא מרמורי, לוחם בפלוגה ה ´ גדוד 890, קיבוץ מסילות, התמונה צולמה בנובמבר 1973 ב"גבעת הפצועים" באזור הקרב בחווה הסינית, 413 עמודים.

מחיר: 92.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.