ספר לכל - רכש מוסדות

בית שחור
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-50179
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:


ברב-המכר של סטיבן קינג ופיטר שטראוב, ``הקמיע``, שנכתב לפני כעשרים שנה, נשלח הילד ג`ק סויר למציאות חלופית, לעולם מקביל שנקרא ``הטריטוריות``, כדי לחפש קמיע שיציל את אמו. עכשיו, כשהוא בשנות השלושים המוקדמות שלו, ולאחר שפרש מתפקידו כבלש משטרתי, נקרא ג`ק למשימה שתחזיר אותו לאותם מחוזות קסם אפלים.

חברו של ג`ק, מפקד המשטרה של פרנץ` לנדינג, זקוק לעזרתו בפתרון פרשייה מעוררת חלחלה: פסיכופת חסר מעצורים המכונה ``הדייג`` חוטף, רוצח ואוכל את ילדי העיירה. ג`ק, שכבר תפס בעבר רוצח סדרתי בעיירה שכנה, נקרא עכשיו ללכוד רוצח מטורף שמותיר אחריו שרשרת של זוועות מחרידות. כדי לעשות זאת, הוא ייאלץ להתחבר שוב לילד שהיה, ללכת בעקבות החזיונות שתוקפים אותו, ולהיכנס לטריטוריות שממתינות לו בבית נטוש מחוץ לעיירה, בית שישנו ואיננו, ``בית שחור``.

השילוב בין קינג לשטראוב מוליד פנטזיה עתירת דמיון עטופה במתח מצמרר, עלילה מרתקת שמלאה ברמיזות מתוחכמות לדיקנס, פו, וכמובן לספרים אחרים של קינג.

סטיבן קינג הוא מחברם של יותר משלושים רבי-מכר, ביניהם ``זה``, ``הניצוץ``, ``מיזרי``, ``העמדה`` ו``לוכד החלומות``, שכולם ראו אור בהוצאת ``מודן``.

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.