ספר לכל - רכש מוסדות

בן הקרקס
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-50113
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:

606 עמודים.
ב``בן הקרקס`` מעניק לנו ג`ון אירווינג את הגירסה הפרטית והפראית שלו להודו בת זמננו. זוהי הודו קרקסית, חושנית ורוחשת חיים, שמרקידה בעלילה אחת זונות ומיסיונרים, פילים וכוכבי קולנוע, שוטרים וטרנסווסטיטים, רופאים וננסי קרקס.
גיבור הספר, דוקטור פארוֹק דארוּוָאלה, אינו חש בבית בשום מקום. הוא מתגורר בטורונטו, אבל חוזר להודו שוב ושוב כדי להענות לשתי אובססיות שלו: מחקר גנטי של ננסים, וכתיבת תסריטים לסדרת סרטי פשע הודיים, שגיבורם הבדיוני - המפקח דְהָאר - הוא אחת הדמויות השנואות ביותר בבומביי. רוצח סדרתי מסתורי מגיח מתוך אחד מתסריטיו של דארוּוָאלה, וממלא את רחובותיה הממשיים של בומביי בגופות. המצוד אחרי הרוצח מניע את העלילה בקצב נפלא, וחושף את הכישרון המובהק ביותר של אירווינג: היכולת להתמודד עם נושאים טעונים כזהות מינית ואלימות מינית, טירוף דתי ושנאת זרים, במינון מדויק של רצינות והומור, אירוניה טובת-לב וענייניות בוטה, תאווה כמעט פרוורטית ליוצא-דופן ושפיות מוארת ובטוחה בעצמה.

ג`ון אירווינג נולד בניו המפשייר ב1942. מספריו שראו אור בעברית: ``העולם על פי גארפ``, ``מלון ניו המפשייר``, ``אלמנה לשנה אחת`` ו``לנסות להציל את פיגי סניד``.

מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.