ספר לכל - רכש מוסדות

מוריד הגשם
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-50065
תאריך יציאה: 7/2007
תיאור:

ג`ון גרישם חוזר ברומן מתח חדש, והפעם על סיפורו של רודי ביילור, סטודנט למשפטים שעדיין לא סיים את לימודיו, וכבר מוצא עצמו מתמודד עם משימה בלתי אפשרית: לחשוף את מזימותיה של חברת ביטוח - מן הגדולות, החזקות והמושחתות ביותר באמריקה.
בסמסטר האחרון שלו כסטודנט מתבקש רודי להעניק ייעוץ משפטי חינם לקבוצת קשישים, וכך הוא פוגש את ``לקוחותיו`` הראשונים, דוט ובאדי בלק. בנם, דוני ריי, עומד למות מלאוקמיה, וחברת הביטוח שלהם סירבה לשלם תמורת הטיפולים הרפואיים שהוא נזקק להם.
רודי מהסס מעט, אך מבין כי חברת הביטוח עשתה עוול גדול לבני משפחת בלק, וכי הוא נקלע לגמרי במקרה לאחת מפרשות הונאות הביטוח הגדולות והחמורות ביותר שהיו אי פעם. וכך רודי - סטודנט עני, ללא עבודה וללא מקום לגור בו, ושעדיין לא עבר אפילו את בחינת הלשכה - יוצא למערכה ומולו אחד מעורכי הדין הוותיקים והמנוסים ביותר באמריקה.

ג`ון גרישם, שספריו זוכים בהצלחה מסחררת ברחבי העולם, הצליח גם הפעם לטוות עלילה חזקה וסוחפת, בספר שהצטרף מיד לרשימת רבי המכר בארצות הברית. בהוצאת ``זמורה-ביתן`` ראו אור ספריו: ``הפירמה``, ``הלקוח``, ``תיק שקנאי``, ``התא`` ו``עת להרוג``.

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.