ספר לכל - רכש מוסדות

פנדורה
מחבר: רייס אן
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-50049
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:

280 עמודים

פנדורה, ערפדה יפהפייה בת אלפיים, היא יציר כפיו של מריוס, הערפד האינטלקטואל והמוסרי המוכר לנו היטב מספריה הקודמים של אן רייס. פנדורה פוגשת בבית קפה פריסאי את דיוויד טאלבוט, ערפד עול ימים המתעד את דברי ימי הערפדים לדורותיהם, ומגוללת בפניו את סיפור חייה המהפנט - מילדותה ונעוריה ברומא הקיסרית ועד למאה העשרים.
כתיבתה של אן רייס מהלכת קסם ונוגעת בפנטזיות הכמוסות של כולנו, שהבולטת בהן היא התשוקה לחיי נצח. בדומה לאוסקר ווילד, קושרת רייס את התשוקה הזאת לעיסוק בפניו הרבים של היופי: יופים של חפצים ובני אדם, של איקונות ופולחנים מיסטיים, של אלים עתיקים וקדושים נוצריים.
פנדורה היא פמיניסטית של ממש: אישה משכילה ורהוטת דיבור, המשתעשעת בגברים לאורך אלפיים שנות היסטוריה, בוחרת אותם בקפידה והופכת אותם לאובייקטים מינים. דומה שרייס מציעה לנו בספרה מעין `חוויה פמיניסטית מתקנת` של ההיסטוריה הנשית, כשהיא מצרפת יחד עלילה מרתקת, רגישות פסיכולוגית, תחקיר היסטורי מעמיק ופנטזיה פורצת גבולות.

``פנדורה`` הוא רומן מקפיא דם נוסף של אן רייס הרואה אור ב``מודן``. קדמו לו ``ראיון עם הערפד``, ``משרת העצמות`` ו``הערפד ארמאן``.

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.