ספר לכל - רכש מוסדות

מאמרים קליניים על קליין ורובין
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-49710
נושאים: פסיכולוגיה
תאריך יציאה: 1/1900
קריאה
תיאור:

198 עמודים

תרומותיהם של מלני קליין ווילפורד ביון לתאוריה הפסיכואנליטית הובילו להתקדמות משמעותית בהבנת נפש האדם. רעיונותיהם מתבססים על גילויו של פרויד ועל עבודתם הטיפולית עם מטופלים מבוגרים וילדים במצבים רגרסיביים מאוד.

המחשבות והרעיונות של קליין היו בעלי השפעה גדולה מאוד. הם יצרו את הבסיס לכמה תאוריות של יחסי אובייקט, וכן לחידושים ושינויים בחשיבה הפסיכואנליטית בת זמננו. ביון הרחיב את המושגים של קליין ופירש אותם בדרכו, ולכן מתייחסים כיום לעתים לחשיבה הקליינאנית כאל חשיבה קליינביוניאנית.

בספר תשעה מאמרים שהועברו כהרצאות לקהל רחב על-ידי תלמידיהם וממשיכי דרכם של קליין וביון. במאמרים יש עיבוד תאורטי של המושגים, והם מאפשרים לקורא לבוא במגע עם צורות חשיבה שמעוררות שאלות רבות בצורה מעוכלת ומעובדת יותר. כל המחברים משתפים אותנו בהתנסויות הקליניות האישיות שלהם, ובעזרתן מאפשרים לנו להבין את החשיבה המורכבת והעמוקה של קליין וביון.

תרגום ספר זה הוא אפוא תרומה חשובה להתעניינות שהתעוררה בארץ בחשיבה המקורית והשנויה במחלוקת של קליין ושל ביון. קובץ מאמרים זה מאפשר פגישה ראשונה והיכרות עם חומר סבוך זה, וגם העמקה ורכישת בקיאות נוספת.

יולנדה גמפל
(מתוך פתח דבר למהדורה העברית של הספר)

מחיר: 92.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.