ספר לכל - רכש מוסדות

מכתב בבקבוק
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-49116
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:

``מכתב בבקבוק`` הוא סיפור מרטיט של מתח ועוצמה רגשית. בקבוק שהושלך לגלי האוקינוס יכול היה להסחף לכל מקום אחר, אך התגלה שלושה שבועות בלבד אחרי שהתחיל את מסעו, בחוף `קייפ קוד`. מצאה אותו תרזה אוסבורן, גרושה ואם חד הורית, כשבילתה חופשה על חוף הים. היה בתוכו מכתב שפתח במילים:
קתרין היקרה שלי,
אני מתגעגע אליך, יקירתי, כמו תמיד, אבל היום קשה לי במיוחד, כי האוקיינוס שר אליי ושירו הוא שיר חיינו יחד.

המכתב הזה ישנה לעד את חייה ואת חייו של הכותב...

ניקולס ספארקס, מחבר שני רבי המכר ``היומן`` ו``מכתב בבקבוק``, קיבל בעיתונות האמריקנית את הכינוי ``ג`ון גרישם של סיפורי האהבה``, בשל התפוצה הגדולה של ספריו מיד עם פרסומם וחוזי ההסרטה שלהם (ספרו השלישי - ``טיול בלתי נשכח``, נרכש להסרטה עוד טרם הופעתו). ספארקס, בשנות השלושים המוקדמות, נשוי ואב לשניים, מתגורר בצפון קרוליינה. ספריו תורגמו ל-25 שפות במערב אירופה, מזרח אירופה, דרום אמריקה והמזרח הרחוק.

מתוך הביקורות על ``מכתב בבקבוק``:
אפשר להתפתות ולכנות את הספר היפה הזה כ``סוחט דמעות מסחרי`` (ספרו הראשון, ``היומן`` נמכר ביותר ממליון עותקים בארה``ב בלבד). אבל אין הדבר כך. רגישותו של ספארקס נוגעת בנקודות חשובות בחיים המודרניים - אימהות חד הורית, קריירה נשית, זוגיות בעולם חומרני. הוא מצליח לעורר בנו סימפטיה לגיבורי העלילה...
``וול סטריט ג`ורנל``

בתקופה זו - תקופת ה`פקס`, הטלפון הסלולרי, האינטרנט והא-מייל, ספר רומנטי כזה, אולי אפילו תמים במקצת, ממש מחמם את הלב.
``בוק ריפורט``

ברומן השני שלו מוכיח ספארקס שהצלחת ``היומן`` לא היתה ``מקרה מזל``, פעם נוספת הוא מגיש לקהל הקוראים סיפור רומנטי מרגש עד מאוד, כתוב כהלכה... סיפור על הקשיים והמכשולים העומדים בפני אנשים במערכת יחסים שנייה בחייהם.
``בוקליסט``

הקורא מזדהה עם גיבורי הרומן המרתק הזה. וקשה להניחו מהיד - עד לסיומו
``לוס אנג`לס דיילי ניוז``

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.