ספר לכל - רכש מוסדות

הזמן האמיתי
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-48512
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:

תעלומת הזמן ופתרונה בחוויה האישית
מהו זמן?
אילו נתבקשנו לענות על שאלה תמוהה זו, אין ספק שהיינו מרימים גבה - ``מה הבעיה - זמן זה...`` כולנו בטוחים שאנחנו יודעים מהו זמן, אולם מתברר שאין כמוהו מתעתע וחמקמק.
· מדוע כשאנו מבלים בנעימים נדמה לנו ש``הזמן טס``, וכאשר משעמם לנו הוא ``זוחל`` ו``לא נגמר``?
· איך זה שיש אנשים שהזמן תמיד ``בורח`` להם, הם מאחרים לפגישות, דוחים הכול ל``מחר`` כלשהו ואף פעם ``לא מספיקים...``, ואילו אחרים נינוחים, תמיד מגיעים ב``זמן``, ועוד נשאר להם פנאי כאוות נפשם?
· ``כמה זמן את מתלבשת?`` - יש הבדל בין ``זמן נשים`` ל``זמן גברים``. האם ניתן לגשר ביניהם וליצור ``זמן זוגי``.
· כמה זמן זה ``רק רגע!`` ולמה מתכוון הילד שמבטיח ``אני כבר בא!`` מה משפיע על ``הזמן המשפחתי`` וכיצד ניתן לארגן אותו?
· כיתד משתנה חוויית הזמן לאורך השנים, מילדות עד זיקנה, ומה קורה לתפיסת הזמן בהפרעות נפשיות או בפגיעות נוירולוגיות?

בשאלות אלה ובאחרות עוסק הספר זמן אמיתי. במרכזו החוויה האישית והמשתנה של הזמן, והוא נוגע גם בזמן הכרונולוגי, הניתן למדידה מדויקת; בקשר בין תרבות לזמן ומה קורה במפגש בין תרבויות זמן שונות; בזמן המיסטי - ראיית העתיד, חזרה לעבר, תחושת ה``דז`ה וו`` ותופעת ``ראיתי את כל החיים עוברים לי מול העיניים``, וכן גם ביכולת לארגן זמן ולשלוט בו, כך ש``הזמן האמיתי`` יהיה הזמן הנכון לנו.

ניצה אייל - פסיכולוגית העוסקת במחקר התפתחותי במכון הרצג באוניברסיטת תל-אביב. פיתחה סדנאות להתמודדות עם שינויים גיליים בזיכרון, מרצה ומלמדת בקורסים שונים בתחומים אלה והקרובים להם. פירסמה מאמרים מקצועיים בכתבי עת מדעיים.
ספרה הקודם של ניצה אייל מסע אל הזכרון היה לרב מכר.
ספרה הזמן האמיתי מרחיב את תחומי עיסוקה אל נושא מרתק, רב פנים ורחב יריעה: ההיבטים השונים והמגוונים של החוויה האישית של הזמן.

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.