ספר לכל - רכש מוסדות

צאו מזה
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-43750
תאריך יציאה: 7/2009
תיאור:

צאו מזה!
השוני בין אנשים מצליחים-בחיים ובין אלה הנכשלים בהם הוא תהומי. בעוד הראשונים נהנים מעצם החיים ומהאתגר הכרוך בהישגים, שוקעים האחרונים בדכדוך וחייהם הופכים להם למעמסה. בעברית החדשה, ב``סלנג``, נקראים הראשונים מצליחנים והאחרונים מפסידנים, ודומה שאין לך הגדרה קולעת יותר.
מחברתו של הספר הנוכחי, צאו מזה! היא פסיכולוגית מבריקה ומקורית, ששמה לה למטרה לבדוק את התנהגות האדם בתחומים שונים. היא מעודד אנשים לסגל להם דרכי התנהגות ותכונות שירחיקו אותם מה``מפסידנות`` ויקרבו אותם ל``מצליחנות``. אין המדובר רק בהצלחה חומרית: המדובר בהצלחה וביצירה בתחומים אהובים - בעסקים, באמנות, בספורט. צעד צעד, בשיטתיות ובקלות, מלמדת אותנו ד``ר איירין קאסורלה האמריקנית (שאגב, עשתה את הדוקטורט שלה בלונדון), לטפל בעצמנו, בילדינו, ובכל אדם כן וישר, ``אמיתי`` או ``ממשי``, שאנחנו באים איתו בקשר.
הקורא יווכח, שלא רק ההצלחה החשובה אלא גם הדרך להשגתה. למרבה הפרדוקס עלולה דרך זו להיות רצופה כשלונות, קטנים או גדולים, ובכל זאת מלהיבה ורבת השראה. הרגשת סיפוק וגאווה בהישגים יכולה להיות נחלתו של איש העסקים הקטן אך הפעיל, המחפש דרכים להרחיב את עסקיו ולגוונם, לא פחות משל מי שעומד בראש מדינה. שמחת חיים ויצירה הם הדברים המעניקים טעם לחיים. דברים אלה טעונים לימוד, והספר הנוכחי מלמד אותם; והוא יפה לכל גיל, כשם שהוא מתאים לכל מעמד.

מחיר: 92.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.