ספר לכל - רכש מוסדות

זכותו הטבעית של הילד
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-43485
תאריך יציאה: 11/2009
תיאור:

ספרה של סלמה פרייברג, `זכותו הטבעית של כל ילד`, הוא מאותם ספרים שכל אם וכל אב, כל גננת ומטפלת, וכל מחנך, פסיכולוג וסוציולוג חייבים לקרוא אותם. אבל לא רק הם. זהו ספר שגם אנשי כלכלה, ואפילו פוליטיקאים, עשויים להפיק ממנן לקחים רבי-ערך, מאחר שהוא עוסק באוצך החשוב ביותך שיש לכל מדינה: הילדים שלה. והוא בא לטעון לזכותם של הילדים האלה, ובעיקר בוי הגיל הרך, אלה שאינם יודעים עדיין לנסח את טענותיהם בעצמם.
סלמה פרייברג היא מומחית בעלת שם עולמי בתחום הגיל הרך ומחברת של ספרים רבים בנושא זה (ספר קודם שלה, `השנים המופלאות`, התקבל בהתלהבות רבה גם בארץ). הגיל הרך הוא גם עניינו של הספר הזה, העוסק בנושא מזוויות שונות ומגוונות.
בתבונה רבה, בהומור, ועל סמך ידע מקצועי רחב ומעמיק, דנה סלמה פרייברג, בשאלות כמו: הדעות הקדומות הרווחות בחברה המערבית בקשר לטיפול בתינוקות, הטיפול במעון (או בגנון) לעומת הטיפול בבית, מקומם של האם והאב בחיי הילד, יעילותן ו``נכונותון`` של תוכניות סעד שמטרתן לעזור לאמהות, חלקם של בני הגיל הרך בעוגת התקציב הלאומית - ועוד ועוד, כל זה - מתוך ראייה מפוכחת של חוקר ואיש מעשה, היודע להביא בחשבון לא רק קביעות מדעיות תיאורטיות, אלא גם שיקולים מציאותיים של חיי קהילה ומדינה, ומתוך רגישות של אשה, המודעת היסב לרצונה של האשה המודרנית לפתח את אישיותה כאדם עצמאי, בלי לוותר עם זאת על תפקידה -- ואושרה - כאם.

מחיר: 94.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.