ספר לכל - רכש מוסדות

הקמיע
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-43466
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:

ג`ק סוייר בן השתים עשרה עומד בפני מסע הרפתקאות מופלא בעקבות הקמיע, ורק הקמיע יוכל להציל את אימו הגוססת של ג`ק ולהביס את האוייב המאיים לחסל את שניהם. ואולם, כדי להשיג את הקמיע, ג` אינו צריך לעבור רק את ארצות הברית לאורכה ולרוחבה, אלא עליו לחדור אל הטריטוריות המוזרות והאפלות. הטריטוריות: מחוז דמיוני ורב קסם, כמו אטלנטיס או ארץ עוץ: הן ממשיות ורוחשות סוד, ומתעצמות וקורמות ממשות בעיני רוחו של הקורא.
בטריטוריות מגלה ג`ק עולם שעדיין חי בתקופה הדומה לימי הביניים: אף שהאויר צלול עד שניתן להריח צנון שמוצא מהאדמה במרחק קילומטר, אין אדם היכול להיות בטוח בחייו, בגלל הסכנות הנוראות האורבות סביבו במלחמה הבלתי פוסקת בין רוחות הטוב והרע. ג`ק מגלה בעולם ורב קסם ואכזרי זה את ``התאומים``, בבואות של אנשים שאיתם הוא מכיר בעולמו שלו - במיוחד המלכה לאורה, ``התאומה`` של אמו החולה. רק מעטים יכולים ``להחליק`` מעולם אחד אל העולם האחר: אביו של ג`ק ניחן בכשרון זה, מורגן סלואט הרשע יכול, וגם הנער ג`ק יגלה בעצמו כישרון זה.
בעוד ג`ק עושה את דרכו דרומה לעבר הקמיע נורא-ההוד, הוא מעורב בהרפתקאות אינספור, מהן שובות לב כמו הפגישה עם ידידו הזאב, ומהן מסוכנות ביותר, כמו כליאה במוסד לנערים המנוהל בידי איש דת חולה רוח והמתקפות הרצחניות של אויבי המלכה לאורה בטריטוריות.
סטפן קינג ופיטר שטראוב חברו יחד את כשרונם ויצרו סיפור רחב יריעה של קסם, הרפתקאה ומתח עד הנצחון.
קינג ושטראוב מוכרים למליוני קוראים ברחבי העולם בזכות סיפוריהם המשלבים את הפנטסטי והעל טבעי בצורה מיוחדת ומרתקת שאין לה דוגמה בספרות המודרנית. הקמיע עמד במשך שבועות רבים בראש רשימת רבי המכר בארצות הברית.

מחיר: 105.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.