ספר לכל - רכש מוסדות

הבית ברחוב פיציקאטו
הוצאה: מודן
מספר קטלוגי: 20-43415
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:

``הבית ברחוב פיציקאטו`` – הוא סיפור הרפתקאתו המקרית של המספר, שנסע לתומו באוטובוס מספר חמש והתמזל מזלו לפגוש בלודביג פון-ציצי, טפוס מוזר ומצחיק כאחד. לודביג לוקח את המספר אל עולם דמיוני של תזמורת ידועת שם, שם הוא מגלה למשל, כי החליל מאוהב ב…. לא חשוב! זאת ושאר הרפתקאות התזמורת, לודביג פון-ציצי והמספר, מתרחשות במהירות ברחוב פיציקאטו, שנמצא כאן בעיר, ממש מתחת לאף; אלא שאף אחד לא יודע היכן הוא בדיוק נמצא.
ארבע משפחות התזמורת (כלי נשיפה מעץ, כלי נשיפה ממתכת, כלי מיתר וכלי הקשה) גרות בשלום וברעות בבית ברחוב פיציקאטו, עד שיום אחד...
ובינתיים אנו מטיילים בתוך עולמם הקסום של כלי התזמורת וצליליהם, אהבותיהם, קנאתם, חביבותם ושחצנותם, ושאר התכונות האנושיות המוכרות לנו כל כך.
הזדמנות נדירה – לילד חובב הרפתקאות ומוסיקה – לחדור לעולמם הקסום, המרתק והמבדר של כלי מוסיקה אנושיים למחצה.

בני נגרי נולד לפני הרבה הרבה שנים (בשנת 1950). כבר בבית הספר העממי גילה נטיה מופרזת למוסיקה, על אף שהמורה לזמרה נבאה לו עתיד מזהיר דוקא כ... מוכר שרוכי נעליים. בעזרת העדוד הרב, המשיך בעקשנות ולמד מוסיקה בכל דרך אפשרית. בגיל שבע עשרה הוציא לאור תקליט ראשון, כמעבד לתזמורת, ואחר כך כתב מחזמר (``אל תקרא לי שחור``), וסרט מחזמר (``5-5``), ועוד הרבה הרבה תקליטים, לילדים ולמבוגרים. לפני שמונה שנים הוא הלחין את מנגינת הפתיחה לתכנית הטלויזיה ``זהו זה``, ומאז הוא גם מנהלה המוסיקלי של התכנית.
``הבית ברחוב פיציקאטו`` הוא נסיונו הספרותי הראשון, ומי ידע מה הוא עוד זומם לעתיד...

מחיר: 68.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.