ספר לכל - רכש מוסדות

אדם האחרון
מספר קטלוגי: 2-70370
תאריך יציאה: 2/2015
תיאור:
מגפה מציפה את פני האדמה ומטביעה את האנושות כולה. רק מעטים ניצלו, ובהם טובּי והבּזאים ירוקי העין, יצורים עדינים מהונדסים גנטית דמויי אדם שעתידים לרשת את הארץ.
טובי משמשת כאֵם לבזאים הסקרנים, שרואים באיש-השלג-הג'ימי החולה את נביאם, ומספרת להם על מוצאם. בתוך כך נפרש בפנינו סיפור סופה של האנושות והעתיד לבוא אחר כך.

אדם האחרון הוא סיפור לא צפוי, מצמרר ומצחיק המסופר בשנינות, בדמיון מסחרר ובהומור שחור, הצולל עמוק יותר אל עולם דיסטופי מאתגר.

אדם האחרון הוא הסיום המרגש והדרמתי לטרילוגיה המהוללת שהחלה בבז וניאלה ושנת המבול.

מרגרט אטווד - מלכת הספרות הקנדית - היא סופרת, מסאית ומשוררת מהחשובות בעולם, "זקנת השבט" כמעט בעל כורחה (שכן "כמה אנחנו כמהים לכך, להיעדר עצות!"), וכתיבתה היא מופת של זיקוק, דיוק וצלילות המשולבים בהומור חריף ובחמלה. אטווד חיברה יותר מ-30 ספרי פרוזה, שכמה מהם, דוגמת עין החתול והמתנקש העיוור (ראו אור בהוצאת כנרת), הפכו לאבני יסוד בתרבות המערבית. כמו כן פירסמה יותר מ- 15 ספרי שירה וכן ספרי ילדים, מאמרים ומסות. היא זכתה בפרס בּוּקֶר בשנת 2000 על ספרה המתנקש העיוור, בפרס ארתור סי קלארק לספרנות מז'נר המדע הבדיוני וב-2001 בפרס דן דוד המוענק על מצוינות ותרומה לאנושות.

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.