ספר לכל - רכש מוסדות

גו ספידבוט
מספר קטלוגי: 2-0070279
נושאים: כללי, רומנים
תאריך יציאה: 11/2009
מספר עמודים: 302
תיאור:
"אני, פרנסי הרמנס, זרוע מתפקדת אחת מחוברת לארבעים קילו בשר משותק. כבר הייתי במצב טוב יותר. אבל אמא בעננים: היא היתה אסירת תודה גם לו נשארה ממני אוזן אחת - בתנאי, כמובן, שאוכל לשמוע בה."

פרנסי בן הארבע-עשרה מתעורר לאחר 200 ימים שבהם שכב בקומה בעקבות תאונה. הוא אינו מסוגל לדבר, אלב מוחו צלול, והוא כותב מעין יומן על קורותיהם של תושביו החדשים של הכפר שבו הוא גר: פי ג´יי היפהפייה, מושא הפנטזיות של כל הבנים, וג´ו ספידבוט, שבו ביום שעבר לכפר שכל את אביו לאחר שהמשאית שבה נהג נכנסה בבית. ג´ו, שאהבתו לניסויים מאתגרים ולפצצות מפיחה חיים בכפר המנומנם לומרק, הופך לגיבור האישי של פרנסי ובעצם, למי שמחזיר אותו לחיים.
ג´ו ספידבוט, רומן אופי מלהיב ומרתק שבמרכזו עומד כוח דמיון כביר של נער אחד, מספק הצצה מרתקת אל נפשם של בני הנעורים ללא שמץ של שיפוטיות.

טומי וירינחה כותב מאמרים וסיפורי מסע בכתבי עת שונים. ספרו ג´ו ספידבוט זיכה אותו בפרס Bordewijk ועד כה ראה אור בעשר מדינות.

"איך טומי וירינחה הצליח לעשות את זה? מאין בא לו הרעיון לכתוב את הספר הנפלא, הסוחף והמיוחד הזה? ספר נהדר על נערים מתבגרים, נערים שמתבוננים זה בזה, מסתבכים זה בזה ורוצים להמשיך להיאחז זה בזה." De Groene Amsterdammer

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.