ספר לכל - רכש מוסדות

מדריך גוף הידע בניהול פרויקטים - מהדורה 4
הוצאה: דיונון
מספר קטלוגי: 158-55490
תאריך יציאה: 6/2010
תיאור:
הכלי החיוני לכל מנהל פרויקט
מזה למעלה מ-25 שנים, מדריך גוף הידע בניהול פרויקטים (A Guide to the Project Management Body Of Knowledge - PMBOK® Guide) הוא כלי מוביל במקצוע ניהול הפרויקטים וספר יעץ הכרחי על שולחנו של כל מנהל פרויקט. המהדורה הרביעית של ה-PMBOK® Guide ממשיכה את מסורת המצוינות בניהול פרויקטים עם תקן קל להבנה וליישום.
ב-1983 מתנדבי הארגון לניהול פרויקטים (PMI) ליקטו וגיבשו לראשונה את גוף הידע בניהול פרויקטים. היום, ה-PMBOK® Guide מוכר כתקן העולמי לניהול פרויקטים, והוא אחד המשאבים המקצועיים הטובים והמגוונים ביותר שקיימים בתחום. ה-PMBOK® Guide כולל את השיטות הבסיסיות שכל מנהל פרויקט צריך כדי להגיע לרמת מצוינות גבוהה בפרויקט.
יותר משלושה מיליון עותקים של ה-PMBOK® Guide נמצאים כיום בשימוש. מאז פרסום המהדורה השלישית של ה-PMBOK® Guide, PMI קיבל מקהילת ניהול הפרויקטים העולמית אלפי המלצות בעלות ערך לשיפורים ולהבהרות. את ההמלצות סקרו, ואת המתאימות מביניהן שילבו במהדורה הרביעית.
את המהדורה הרביעית עדכנו כדי שתכיל את השיטות והידע העדכניים ביותר בניהול פרויקטים. היא מתמקדת בשיפור העקביות, הבהירות ונוחות הקריאה, על מנת לסייע בהבנה וביישום. תרשימי זרימת מידע של כל תהליך הורחבו כדי להראות תשומות ותפוקות בתהליכים קשורים. התהליכים לוטשו והוגדרו מחדש. המהדורה החדשה כוללת נספח שעוסק במיומנויות בין-אישיות חיוניות שכל מנהל פרויקט משתמש בהן לשם ניהול הפרויקט.
המהדורה הרביעית של ה-PMBOK® Guide משקפת את שיתוף הפעולה ואת הידע של מנהלי פרויקטים בשטח. היא מעניקה את יסודות ניהול הפרויקט, כפי שהם נוגעים לטווח רחב של פרויקטים. התקן הבינלאומי הזה נותן למנהלי פרויקטים את הכלים החיוניים כדי לעסוק בניהול פרויקטים וכדי לספק תוצאות ארגוניות.
המהדורה העברית היא תרגום עדכני של מדריך גוף הידע בניהול פרויקטים, פרי מאמציה של העמותה לניהול פרויקטים בישראל. בעזרתה יכול הקורא הישראלי להכיר את המושגים ואת היישומים המעשיים הבינלאומיים שנדרשים בניהול פרויקט.
המהדורה העברית כוללת גם מילון אנגלי-עברי מקיף של מושגים מקצועיים ונספח קוד אתיקה והתנהגות מקצועית, שלא מופיעים בגרסת המקור. הספר מכיל את רוב תשתית הידע שיש ללמוד לקראת בחינת הסמכת ה-PMP® מטעם ה-PMI.

מחיר: 188.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.