ספר לכל - רכש מוסדות

צרידות
מחבר: גל נירה
הוצאה: דיונון
מספר קטלוגי: 158-55488
תאריך יציאה: 5/2010
מספר עמודים: 222
תיאור:
למדו כיצד
לרפא את קולכם
וליהנות מקול בריא וצלול

צרידות היא מחלה, שפוקדת כמעט את כל שכבות הציבור, ובייחוד את כל מי שמקצועו כרוך בדיבור. צרידות מתבטאת בכך שהקול מאבד את צלילותו, נקיונו, רכותו ותהודתו והדיבור מלווה במאמץ הגובל בכאב. הגורמים לצרידות הם רבים, וכוללים בין היתר הרגלי דיבור שגויים, רשלנות בתחזוקת הגוף והיעדר ידע בתורת ההיגוי. מסתבר שכל מי שאינו יודע להשתמש בקולו כיאות, יסבול ביום מן הימים מצרידות. לכל אלה מיועד ספר זה.

זהו ספר עבודה מעשית הכולל מגוון רב של תרגילים לריפוי ולהבראת הקול - לפי שיטתה המיוחדת של נירה גל. שיטה זו מבוססת על הקניית הרגלים נכונים ועל ארגון גופני נכון: יציבה, ישיבה, הליכה והגמשת כל האיברים הדרושים להפקת קול נכונה. כאשר האיברים הללו עובדים עם הנשימה באופן תקין ובהרמוניה מלאה, הקול נשמע נקי, בריא וצלול.

הספר מלווה בתמונות הדגמה ובאיורים אנטומיים אשר מקלים מאוד על הבנת התרגילים. כל אחד יוכל לבחור את התרגילים המתאימים לו ביותר, לבצעם בקלות ולהבריא.

נירה גל היא זמרת ומורה מוסמכת לפיתוח קול ולדיבור. היא מלמדת בבית הספר הגבוה לאומנויות הבמה "בית צבי", במוסדות אומנות רבים וכן באופן פרטי. ספרה הקודם, "קולי - זה אני: המדריך השלם לפיתוח קול ולדיבור", יצירה משותפת של לולה שנצר ושלה, הוא רב מכר בתחומו ונלמד במוסדות אקדמאים רבים. נירה גל עוסקת מזה 20 שנה בהוראת פיתוח קול ודיבור ומטפלת בהצלחה רבה במגוון רחב של אנשים הסובלים מצרידויות קשות. בספר זה היא חולקת את נסיונה הרב ואת הידע העצום שרכשה.


"נירה גל אספה את הידע והניסיון העצומים שהיא צברה במשך השנים והביאה אותם לכתב בצורה דידקטית ומאירת עיניים. בלב שלם אני ממליץ על ספר זה לטיפול בצרידות, לשמירה על קול בריא וצלול וכן לכל העוסקים בדיבור ובשירה".
ד”ר בני נגריס
רופא למחלות אף, אוזן, גרון וקול

מחיר: 89.52 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.