ספר לכל - רכש מוסדות

לבבות מעוותים 5
מספר קטלוגי: 1391-923201
תאריך יציאה: 8/2020
תרגום
תיאור:
סביו:
לסביו פלקון יש חוקים ברורים. משפחתו לפני הכול, והשאר – תענוגות החיים. 
מוניטין 'הילד הרע' שהולך לפניו, שם המשפחה שמטיל אימה בלאס וגאס, מראהו וגופו המפתים, גורמים לנשים צעירות לראות בו את הבלתי מושג וליפול שדודות לרגליו.  
אך כשאתה מהווה חלק מקרטל שבו אחיך הוא לא אחר מהקאפו השולט בו ביד רמה, נדרשות ממך דוגמה אישית והקרבה בשם הכבוד והמחויבות למשפחה ולארגון. 
הקרבה שסביו לא בשל לה רגשית ונפשית – נישואים וחיי משפחה משלו.
האישה היחידה שהוא חושק בה ורואה עתיד לצידה, היא אחותו הקטנה של חברו הקרוב ביותר. אך תג המחיר שהוא מתבקש לשלם יגרום לאובדן מיידי של חיי ההוללות שהתמכר אליהם, ונוסף על כך התמסדות בשם המסורת היא דבר שסביו לא מוכן להתחייב לו. 
 
ג'מה:
מאז היותה ילדה, ג'מה בצולי מאוהבת בסביו פלקון.
חיוכו הזחוח והקסם האישי שלו שבו את ליבה מהרגע הראשון, אבל היא יודעת שמבחינתו היא תמיד תהיה האחות הקטנה של חברו הטוב. כשגופה ומראה משתנים גם תחת הבגדים הצנועים והיא הופכת מנערה לאישה צעירה ומפתה, היא מושכת את תשומת ליבו של סביו ומעוררת בו יצרים בלתי נשלטים. 
אך כשג'מה מבינה שסביו מבקש לתפוס את החבל משני קצותיו, להמשיך בחייו ומנגד לעצור את שלה, היא זוקפת את ראשה ומסרבת להיכנע לרצונותיו. 
גם במחיר של לאבד את אהבת חייה ולהינשא לאחר. 
 
***
ברומן פשע קצבי הרווי בפיתולי הלב, אליל הנשים סביו פלקון והבחורה המסורתית החסודה ג'מה בצולי, נלחמים זה מול זה לא רק באורחות חייהם המנוגדים, אלא גם באהבתם הבלתי ניתנת לעצירה.
הקרבה? או אהבה?

מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.