ספר לכל - רכש מוסדות

בת ערובה
מספר קטלוגי: 1391-923122
תאריך יציאה: 12/2018
תיאור:

"אף פעם לא ידעתי מתי הוא יגיע אליי. רק ידעתי שהוא יגיע.

הייתי נערה תמימה, עוד לפני הנשיקה הראשונה, עד הלילה שבו פגשתי את סטון. הלילה שבו ראיתי אותו הורג. הלילה שבו חס על חיי. זו הייתה רק ההתחלה."

ברוק מבינה כעת שעל אף האזהרות הנוקבות של המשטרה לאובססיה המסוכנת של סטון אליה, היא אינה מצליחה להוציא אותו ממחשבותיה. היא מפתחת כלפיו אובססיביות משל עצמה והתהיות והספקות נותרות מאחור.

העתיד מצוי תחת סימן שאלה אחד בלבד: מתי הם יהיו יחד.

לאחר הלילה שבו סטון חס על חייה, הוא שב ומופיע במכוניתה שוב ושוב. הוא פוקד עליה לנסוע והיא נוהגת תחת איום, מבלי לדעת לאן. אלה הופכות לפגישות אסורות, אך ברוק מרגישה שסטון הוא הדבר האמיתי היחיד בעולם גדוש בתגיות מעצבים ובאחוזות פאר.

היא מוצאת את עצמה בדרך המהירה לשום־מקום, במסלול שבו היא לא רוצה להימצא, אלא שמאוחר מדי לחזור לאחור.

בחלקו השני של הדואט, שקדם לו הספר "אסירה", אנו פוגשים את ברוק וסטון. העלילה מוסיפה להתפתל ושופכת אור על הקצוות שנותרו פתוחים. השניים נלכדים בכמיהה בלתי פוסקת שהופכת את תפיסת עולמם ואת חייהם, אך הם מתמכרים למציאות החדשה שנוצרה עבורם ובועטים במוסכמות.

האם יש להם סיכוי?

רומן המתח "בת ערובה" מעניק רבדים מהדהדים למשמעותה של האהבה. במציאות מורכבת מאין כמותה, במבחנים קשים ומלאי מתח עוצר נשימה וכשהימים החולפים לא מותירים מקום לתקווה, ברוק וסטון אוחזים ידיים ומחברים את עצמם זה לזה בהשתוקקות אלמותית.

סקיי וורן ואניקה מרטין זכו בפרסים רבים על עבודתן וספריהן העפילו לרשימות רבי המכר של Wall Street Journal, USA Today, NY Times ועוד...


מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.