ספר לכל - רכש מוסדות

מחול ואפר
הוצאה: אהבות
מספר קטלוגי: 1341-764848
תאריך יציאה: 11/2017
תיאור:
"סיפורי האהבה של איימי הרמון לעולם לא חדלים לגעת בליבי, אך מחול ואפר נגע בנשמתי. ספר שהוא יצירת מופת מופלאה."
מיה שרידן סופרת רב המכר 'קולו של ארצ'ר'

"... המלחמה בדרום נמשכה. המוות בצפון השתולל... אבל בחדר בעיר הכבושה, שנותרה בו אהבה בלבד, אנג'לו ואווה נאחזו זה בזו ומצאו שלווה, מנוחה, אושר וביטחון. ולו רק לרגע... "
איטליה, 1943. מרבית המדינה נכבשה על ידי גרמניה וסכנה קיומית רחפה מעל האוכלוסייה היהודית.
בילדותם, אווה רוזלי ואנג'לו ביאנקו גדלו כמשפחה אחת, מחולקת לשניים בשל דתם ובשל נסיבות חייהם. בחלוף השנים, השניים מתאהבים, רק שהכנסיה קוראת לאנג'לו ועל אף רגשותיו העמוקים לאווה, הוא בוחר במסלול כמורה.
ועכשיו, כעבור למעלה מעשור, אווה רוזלי היהודיה, מוצאת את עצמה אבודה בלי לדעת למי לפנות. כשהגסטפו מתקרב, אנג'לו מחביא את אווה בין כותלי המנזר. אבל אווה אינה מסוגלת להסתתר בדממה ולחכות לישועה, בעוד אנג'לו מסכן את חייו כדי להציל אותה. אנג'לו ואווה מוצאים את עצמם שוב ושוב נאלצים להתמודד עם מצבים קשים, ולקבל החלטות קשות ביותר, עד שהגורל והמזל נפגשים ומעמידים אותם בפני הבחירה הקשה מכולן.
"במילה אחת – מדהים! מחול ואפר הוא רומן הסטורי אפי שלא אשכח לעולם."
כריסטין אסטבז, SHH MOMS’ READING

"כמו אנג'לו אני מאמינה שאלוהים שותק - אבל הוא אינו עיוור למעשיהם של בני אדם. אני לא מבינה את דרכיו המסתוריות, וכמו אווה אני לא חושבת שמישהו מבין... אבל אני אסירת תודה... על כך שאני מרגישה את אהבתו ועל כך שאני יכולה לצעוד לצדו בדממה, כמיטב יכולתי." איימי הרמון, מסכמת את מחול ואפר.

מחיר: 94.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.