ספר לכל - רכש מוסדות

רכוש הריפרס
הוצאה: אהבות
מספר קטלוגי: 1341-764843
תאריך יציאה: 10/2017
מספר עמודים: 321
תיאור:
מועדון הריפרס היא מהסדרות המצליחות בעולם. השילוב הממכר של חיי אופנוענים עם סיפור אהבה לוהט, מאיץ לבבות, מעתיק נשימה ומנצנץ עיניים. לא, אי אפשר לסרב...
בוטה, לפנים, לא מתנצל לרגע אך גם מתוק ומרחיב לב. זהו סיפור האהבה של הורס ומארי.
מארי ממש לא צריכה בחור מסובך כמו הוֹרְס, אבל האופנוען הקשוח הגדול והמקועקע שמופיע בביתו של אחיה אחר צהריים אחד לא מסכים איתה. הוא רוצה את מארי על האופנוע שלו ובמיטה שלו. עכשיו.
אבל מארי בדיוק עזבה את הבעל שלה, שהתעלל בה והיא לא מחפשת גבר חדש, ובייחוד לא גבר כמו הוֹרְס. היא לא יודעת מה שמו האמיתי או איפה הוא גר, והיא בטוחה בתשעים אחוז שהוא פושע וכי ל'עסקים' שהוא מדבר עליהם עם אחיה אין שום קשר לעיצוב אתרי אינטרנט. היא רק רוצה שהוא יֵצא לה מהחיים, וזה יכול היה להיות סיפור פשוט מאוד אם הוא רק היה מפסיק להעיף אותה לגבהים חדשים שוב ושוב.
הורס הוא חבר במועדון האופנוענים 'הרִיפֵּרְס', וכשהוא רוצה משהו, הוא לוקח אותו. הוא רוצה את מארי, אבל היא לא מעוניינת להפוך ל'רכוש' של מישהו.
ואז אחיה גונב מהמועדון. מארי יכולה להציל אותו אם תיתן להוֹרְס את מה שהוא רוצה –ואם היא תהיה ילדה מאוד־מאוד טובה, הוא ייתן לאחיה לחיות. אולי.

"ווילד לא נשארת חייבת, כשהיא מפתה את קוראיה לעולם האפל וההפכפך של מועדון הריפרס. ערבוב עצמתי של אהבה, זעם, תאווה וגאולה המתנגשים ליצירת פצצה מתקתקת ששוב ושוב מתפוצצת בסיפור המתפתח, בו הבחורים הרעים של ווילד, ממצים עד סוף את המהומות ואת הכאוס שהם יוצרים. הקול החזק של הסופרת ושל דמויותיה הדינמיות, מחזיקות את הסדרה רעננה, ממכרת וטהורה עד לכדי עונג צרוף." Rt Books

רכוש הריפרס הוא הספר הראשון של ג'ואנה ווילד. הוא פרץ ישר לתוך רשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס. מאז היא לא מפסיקה לכתוב.

מחיר: 94.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.