ספר לכל - רכש מוסדות

מאהב מהאופל-הפגיון השחור 1-מחודש
הוצאה: אהבות
מספר קטלוגי: 1341-764811
תאריך יציאה: 3/2017
תיאור:
"ג'.ר. וורד יצרה מארג נפלא של דמויות, עם גיבור סקסי, מעונה ונחשק בטירוף, ואישה תוססת שמתברר שהיא הנפש התאומה שלו. איזה פינוק נפלא!"
ניקול ג'ורדן, סופרת רבי המכר של ה -New York Times
ראת׳ – אכזרי, סקסי, מלנכולי ומעונה. הדבר האחרון שהוא צריך עכשיו הוא לדאוג למישהו. אבל הוא נאלץ להיענות לבקשתו האחרונה של דריוס חברו, אשר נרצח ע״י אויביהם, וללוות את בתו בעודה עוברת את השינוי.
אליזבת' חיה את חייה עד עתה מבלי לדעת כי אביה היה ערפד וכי גורלה לעבור את אותו השינוי. הסיפור שמספר לה הגבר הסקסי והמסוכן שמגיע אליה באמצע הלילה מפחיד אותה, אבל מגעו מצית רעב חדש שמאיים לאכּל את שניהם...
בין הצללים האפלים של הלילה מתחוללת בקולדוול, ניו יורק, מלחמה קטלנית, וראת' ואליזבת' יצטרכו ללמוד מחדש את החוקים כדי לשרוד וכדי לאהוב.
אירוטי ואפל, מאהב מהאופל הוא עונג אמיתי.
מאהב מהאופל משתייך לז'אנר הרומן העל טבעי, והוא הספר הראשון בסדרת הפגיון השחור, אחת מן הסדרות המצליחות בעולם. היא מגוללת את קורותיה של אחוות הפגיון השחור - קבוצה סודית של ערפדים מסוקסים, סקסיים ומקועקעים, שאמונים על שמירת ביטחונו של המין הערפדי מפני אויביו המבקשים להכחידו.
כל ספר בסדרה מתמקד באחד מהאחים ובסיפור האהבה שלו. מתח, פעולה, אהבה, סקס והכל באפלוליות מענגת.
ג'יי אר וורד, זוכת פרס RITA היוקרתי, היא בין הסופרות הגדולות ביותר בתחום. ספריה מגיעים למקום הראשון ברשימות רבי המכר של ה-New York Times וה-USA Today.




מחיר: 92.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.