ספר לכל - רכש מוסדות

איש המבצעים
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-540428
תאריך יציאה: 5/2014
קריאה
תיאור:
מייק (מיכאל) הררי הוא איש שהיה לאגדה. כמפקד "קיסריה" – יחידת המבצעים המיוחדים של המוסד – הוא ניצח על שורה ארוכה של מבצעים פורצי דרך ודמיון, שחלקם משפיעים על ביטחונה של מדינת ישראל עד היום.
את דרכו החל הררי כנער שהדביק כרוזים מטעם "ההגנה". לאחר מכן פעל בארגון ההעפלה הבלתי-לגאלית, תרם לביסוס תורת האבטחה של נציגויות ישראל בחו"ל, סייע להשגת מידע לקראת מבצע "אנטבה" ועמד מאחורי מבצעי מודיעין שחדרו ללב הממסד של מדינות אויב. עלילת חייו עוצרת הנשימה הביאה אותו לרקום גם מערכות יחסים מפתיעות, למשל עם פידל קסטרו ועם מנואל נורייגה, שליט פנמה, שממנה נאלץ להימלט במבצע אישי נועז ומתוחכם.
מתוך נאמנות לקוד השתיקה והצניעות של אנשי השירותים החשאיים, הררי מעולם לא התראיין ולא נחשף עד כה. איש המבצעים מציע הצצה נדירה ואותנטית אל סיפור חייו ואל המתרחש בעולם הצללים של הביון הישראלי.
אהרון קליין, כתב מגזין "טיים" בישראל, הוא עיתונאי מוערך הכותב בענייני צבא, ביטחון ומודיעין. ספרו "חשבון פתוח" (משכל, 2006), על אודות אירועי אולימפיאדת מינכן, היה רב-מכר ותורגם ל-12 שפות.
"נדירים הם המפקדים שהותירו חותם שמוסיף להיות ניכר יותר משלושים שנים לאחר שסיימו את תפקידם. מייק הוא אחד מאותם מתי מעט" – תמיר פרדו, ראש המוסד (מתוך ההקדמה לספר)
"מייק הררי הוא אחד מבניה היפים והראויים של ישראל, אבן בחומת המגן של המדינה והעם היהודי" – מאיר דגן, לשעבר ראש המוסד (מתוך ההקדמה לספר)

מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.