ספר לכל - רכש מוסדות

המדריך הישראלי השלם לתוספי תזונה-רכה
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-540402
תאריך יציאה: 7/2013
מספר עמודים: 520
תיאור:
תוספי התזונה - ויטמינים, מינרלים, צמחי מרפא וחומצות שומן - זוכים בשנים האחרונות לחשיפה ולמודעות חסרות תקדים, ומשמשים לריפוי ולמניעת מחלות ומצבים פתולוגיים רבים וכן להאטת השחיקה וההזדקנות של מערכות פיזיולוגיות רבות בגופנו. התגליות שנתגלו בשנים האחרונות בתחום זה הן מן המרתקות והמבטיחות ביותר בתחום המחקר הרפואי כיום, ומחקרים אינסוף חושפים עוד ועוד תפקודי מפתח חיוניים של תוספי התזונה השונים. מדע התזונה עשה כברת דרך עצומה, אולם המילה האחרונה עדיין לא נאמרה. בשנים הבאות ילך ויגבר השימוש בתוספי התזונה ויתפוס מקום נכבד ברפואת העתיד.
המדריך הישראלי השלם לתוספי תזונה נועד למלא את הצורך בידע מסודר ומבוסס מבחינה מדעית על אודות התוספים השונים ויתרונותיהם המוכחים, ולהדריך את הקורא איך ליטול אותם במינון הנכון ובבטחה. הספר נועד לקהל הרחב, לכל שוחרי הבריאות הרוצים להרחיב את הידע, וכן לשימושם של הרופאים המעוניינים לחדד את ידיעותיהם ומיומנותם בתחום מרתק זה.
המדריך כולל שלושה פרקים: הפרק הראשון מציג את תוספי התזונה המרכזיים וכולל הסברים בהירים וידידותיים על מקורותיהם במזון, לאילו מטרות הם משמשים, מה קורה במצבי חסר, מינונים, תדירות, זמני נטילה, תופעות לוואי, הסיכונים במינון עודף, השפעות גומלין שונות ואזהרות מיוחדות. הפרק השני עוסק במחלות ובעיות בריאות שונות, ומציג את תוספי התזונה המתאימים לטיפול בכל אחת מהן. הפרק השלישי מוקדש לשיפור איכות החיים, ומוצגים בו תוספי התזונה התורמים לעיכוב הזדקנות העור, לשמירה על המשקל ולעוסקים בספורט.
בסוף הספר מופיעים מילון מונחים, רשימה ביבליוגרפית של מאות מחקרים המצוטטים ומפתח מפורט.

מחיר: 108.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.