ספר לכל - רכש מוסדות

AD (H) D הפרעות קשב וריכוז אצל מבוגרים
מחבר: קורת ענת
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-539932
נושאים: פסיכולוגיה
תאריך יציאה: 3/2008
מספר עמודים: 166
תיאור:
מבוגרים רבים שואלים את עצמם מדוע אינם מצליחים לממש את רצונותיהם ואת יכולותיהם ותוהים אם קשיי התפקוד היומיומיים שלהם נובעים למעשה מהפרעת קשב וריכוז.

הפרעת קשב וריכוז נתפסה בעבר כתסמין של הגיל הצעיר וטופלה בהתאם לכך. אבל זה יותר מעשור ידוע שההפרעה היא גם מנת חלקם של מבוגרים והמודעות לקיומה גדלה. מבוגרים עם הפרעת קשב וריכוז מתקשים להתמקד ולהתרכז, לארגן את סדר היום, לממש את הפוטנציאל האישי שלהם, להתמיד, לבצע משימות על פי סדר עדיפויות. הם מתמודדים עם מצבי רוח משתנים ואי שקט, פעלתנות יתר ואימפולסיביות, קושי בקשרים בין-אישיים, קשיים בלימודים ובעבודה, סף תסכול נמוך, רגשי אשמה ופגיעה מתמשכת באיכות חייהם.

טיפול נכון והצטיידות בכלים המתאימים מאפשרים לאותם האנשים לעקוף את הקשיים הנובעים מההפרעה ולממש את יכולותיהם. הטיפול עשוי להביא לירידה באימפולסיביות ובמתח הפנימי, לשיפור הקשב והיכולת, היעילות המקצועית והתקשורת הבין-אישית ולשינוי באורח החיים כולו.

הספר פורש בפני הקורא את מאפייני ההפרעה ואת דרכי האבחון ומציע שיטות לטיפול עצמי. תוך כדי כך משולבים בספר תיאורי מקרים מחיי היומיום של אנשים עם הפרעת קשב וריכוז וראיונות עם אנשי מקצוע ומומחים בתחום.

ענת קורת מאמנת מוסמכת לטיפול בהפרעת קשב וריכוז, בעלת תואר שני בייעוץ חינוכי. מרצה ומנחה קבוצות ובעלת קליניקה לטיפול במתבגרים ומבוגרים עם הפרעת קשב וריכוז.

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.