ספר לכל - רכש מוסדות

כמה הוא שוקל?
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-539002
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:



השאלה הבנאלית והמוכרת לכול נעשית משמעותית ביותר כשמדובר בלידת פג, והיא לא השאלההיחידה המתעוררת במקרה כזה: איך מקבלים אחריות על חייו של יצור כה זעיר? איך מרפדים את שבועות חייו הראשונים? האם ינק או אכל די צורכו? האם חדרו אינו מחומם יתר על המידה? האם הוא ישן די הצורך?

כמה הוא שוקל? הוא מדריך ייחודי ומקיף להורי פגים. הספר, שנכתב לאחר התייעצות עם רופאים, אחיות, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ואנשי מקצוע אחרים, סוקר את כל ההיבטים של הפגות, החל בהיריון בסיכון גבוה ולידה מוקדמת, דרך שגרת היום בפגייה, ועד השחרור הביתה והטיפול בפג בשנת חייו הראשונה, מהלך התפתחותו וכל ההיבטים הפיסיים והנפשיים הכרוכים בגידולו. הוא עונה על עשרות שאלות שהורים לפגים שואלים בכל שלב, בשפה בהירה, קולחת ומובנת לכול.
כמה הוא שוקל? מביא בפני ההורים את המציאות לאשורה ובאותה עת מרגיע. הספר מכיל מידע עדכני ומפורט ומוסר אותו בקול חם ודואג. ההורים ישאבו מן הספר עידוד וסיוע בגידול הפג, בייחוד בשבועות ובחודשים הראשונים, שבהם הוא נראה זעיר ושביר. המדריך שלפניכם יסייע לכם החל בבעיות פשוטות של טיפול בפג והזנתו ועד לבעיות מורכבות יותר הקשורות בבריאותו.

רוחמה זלושינסקי, סופרת, עיתונאית, ועוסקת בהוראה, היא אם ``שהיתה שם`` וחוותה על בשרה את קשיי ההתמודדות עם הפגות. הקושי האישי ולאחר שערכה תחקיר מעמיק, נרקם ספר זה

284 עמודים

מחיר: 84.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.