ספר לכל - רכש מוסדות

טבעי ללדת
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-538996
תאריך יציאה: 5/2009
תיאור:



`חשוב שנדע לשלב בין הידע הקדום לידע החדש, בין הטכנולוגיה המודרנית של חדרי הלידה ובין ידע מסורתי פשוט כמו מגע, תנועה, נשימה, השמעת קולות, טבילה במים וגם יחס חם ותשומת לב אישית. אין סתירה בין שפע האמצעים הטבעיים להקלת כאבים ובין משככי כאבים מודרניים, בין מגע תומך בלידה למעקב רפואי קפדני. לידה בחדר לידה מודרני ומצויד אינה סותרת לקיחת אחריות אישית על תהליך הלידה, וליווי מקצועי בלידה אין פירושו ויתור על ביטחון בכוחו של הגוף, ש``יודע`` לשאת את התינוקות שלנו, וללדת, ולהמשיך לספק את צרכי התינוקות גם מחוץ לרחם, בהנקה ובמגע קרוב...`
מתוך ההקדמה לספר

`עמדת הספר טבעי ללדת מגבירה את המודעות העצמית ואת היכולת להשפיע ולקבל בעלות טבעית על הגוף, על הלידה ועל התינוק.`
מיכל בונשטיין, מיילדת, מרכזת קורס-על במיילדות טבעית בבית הספר לאחיות ע``ש שוינברון

גילה רונאל, מדריכת הנקה והכנה ללידה, מוסמכת מטעם `המרכז הישראלי לחינוך ללידה`, מרכזת קורסים למלוות בלידה, מטפלת מוסמכת בשיאצו, מומחית לתמיכה בלידה בעזרת שיאצו ותחומים משלימים נוסים ומרכזת קורסים למטפלים בהיריון ובלידה במכללת `מדיסין`, אם לשניים.
עלמה כהן-ורדי, עיתונאית ועורכת, שימשה כתבת בכירה במגזין `הורים וילדים`, אם לשלושה.
מירה ארצי-פרן, מדריכה מוסמכת להנקה והכנה ללידה, רפלקסולוגית ומומחית ללימוד יוגה בהיריון ואחרי הלידה. הייתה שותפה להקמת הקורסים הראשונים להכשרת אנשי מקצוע בתחום ההנקה. אם לשלושה.
ד``ר יעל ארבל-דירוא, מומחית בגינקולוגיה ובמיילדות ובגינקולוגיה של ילדות ונערות ורופאה מיעצת בבית החולים `מעייני הישועה`. בוגרת החוג לפסיכולוגיה ולקרימינולוגיה באוניברסיטת בר אילן ובוגרת בית הספר לרפואה סאקלר בתל אביב. אם לשלושה.

310 עמודים


מחיר: 124.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.