ספר לכל - רכש מוסדות

מדריך העצות השימושיות לבית
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-538362
נושאים: בית ומשפחה
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:

כיצד מסירים כתמים מכל הסוגים; כיצד מזרזים את חימום המכוניות בחורף; כיצד פותחים סתימות בכיור; כיצד נפטרים מלחות בארון; כיצד מחדשים את צבעם של מכנסי ג`ינס דהויים - אלה קצת מ- 2,001 העצות השימושיות שהכל בו מכיל.
הספר עוסק בבעיות קטנות וגדולות שכל אחד נתקל בהן מדי יום. הוא מיועד לגברים ולנשים, לעקרות בית ולחובבי ``עשה זאת בעצמך``. כל העצות קלות לביצוע ואינן מצריכות שום כלי או תכשיר מיוחד מעבר למה שיש בכל בית. לדוגמה: אפשר להסיר כתם דיו מחולצה באמצעות תכשיר ניקוי מיוחד. אך אם התכשיר אינו בהישג יד ומצריך חיפוש בחנויות, הכל בו מלמד אתכם כיצד מסירים את הכתם בקלות באמצעות מעט מיץ לימון, או חומץ, או תרסיס לשיער.
כך תלמדו כיצד מגהצים כהלכה; כיצד מבריחים מקקים בלי ריסוס; מאיזה מרחק יש לצפות בטלוויזיה; כיצד מנקים שפופרת טלפון; כיצד מסירים אבנית מקומקום חשמלי; כיצד שפופרת טלפון; כיצד מסירים אבנית מקומקום חשמלי; כיצד מטפלים במנגל; כיצד מחדשים קרש לחיתוך לחם; כיצד מצליחים בבישול אורז; כיצד חוסכים מים; ועוד ועוד ועוד...
העצות בהכל בו מובאות לפי נושאים, בהם: אחזקת הבית, מכשירי חשמל, המטבח ואבזריו, המנגל, כביסה וניקוי, עצות לרכב, יופי וחיסכון. מפתח אלפביתי מפורט יקל עליכם בחיפוש העצה הנדרשת לפתרון בעיה כלשהי.

אברהם שרם, מנהל פרויקטים ובעל השכלה טכנית נרחבת, הוא עקר בית בתחביבו. הוא מלקט עצות שימושיות לבית זה שנים רבות, והכל בו כולל את מיטבן.

מחיר: 74.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.