ספר לכל - רכש מוסדות

החיים שבחרתי - חברות 2
מחבר: רום נועה
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-516955
נושאים: ספרות נוער
תאריך יציאה: 3/2019
תיאור:

תום וג'רי הן החברות הכי טובות, ועד עכשיו היו זקוקות זו לזו כל דקה וכל רגע. אבל החרם שליווה אותן במשך חודשים ארוכים נגמר. הן יכולות לנוח, להירגע, להתפנות לחיים. והחיים בחטיבת הביניים מפתיעים.

תום מחליטה לרוץ למועצת התלמידים. היא יודעת שזו החלטה לא ממש הגיונית ושהסיכויים שלה קטנים, אבל אחרי כל מה שעבר עליה היא מרגישה שהגיע הזמן להשמיע קול. גם אם תצטרך לצעוק כדי שישמעו אותה.

ג'רי לא ממש מבינה מה עובר על תום, והיא הולכת ומתרחקת ומוצאת עצמה נסחפת אל תוך צ'ט של חבורת קוראי ספרי פנטזיה ונדבקת בהתלהבות שלהם. בין הקוראים היא פוגשת את נועם, ובפעם הראשונה הלב שלה מתחיל להלום בפראות.

האם הן הולכות ומאבדות זו את זו? לפעמים נדמה שכן. אבל אז מגיע רגע גורלי, רגע שבו החברוּת שלהן תעמוד למבחן, רגע שבו יגלו מה חשוב באמת.

נועה רום, שכבשה קהל גדול עם 'עד הבת–מצווה זה יעבור', 'כמה שאת נהדרת' ו'החיים החדשים שלי', חוזרת בסדרה חדשה וסוחפת על החיפוש אחר מקום בשנות ההתבגרות הסוערות, חיפוש שמעמיד בסימן שאלה את כל מה שחשבנו שאנחנו יודעים. תום וג'רי, חברות טובות, לוקחות איתן את הקוראים למסע התבגרות חכם, מרגש, מצחיק ומטלטל. 


מחיר: 68.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.