ספר לכל - רכש מוסדות

רשימות קסנדרה
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-514987
תאריך יציאה: 8/2009
מספר עמודים: 363
תיאור:
"אני כותבת בישיבה בתוך כיור המטבח", כך נפתח ספרה רב הקסם של הסופרת דודי סמית. מאז ראה אור לראשונה ב-1948 הוא שבה את לבם של קוראים וקוראות בני כל הגילים ונמכרו ממנו יותר ממליון עותקים. רשימות קסנדרה הוא אחד מאותם ספרים נדירים ששמחת החיים מבעבעת מהם, ספר שהקריאה בו תחמם את הלבבות הקפואים ביותר.

קסנדרה מורטמיין עסוקה בהתבגרות, בהתאהבות ובמכאובים ומתעדת את כל הסובב אותה ביומנה. היא מתגוררת עם משפחתה הבוהמיינית בטירה אנגלית מתפוררת. אביה הוא סופר נודע שפסק לכתוב, אמה החורגת משמשת מודל לציירים, ועוד מתגוררים בטירה אחיה הצעיר, אחותה היפה והמשועממת שרק מצפה שמשהו יקרה, ומשרת צעיר ומאוהב. הם עשירים ברוח אך חסרי פרוטה וחסרי אונים בהתמודדותם עם העולם. כשבאחוזה הסמוכה עוברים להתגורר שני גברים אמריקאים צעירים, עולמם של קסנדרה ובני משפחתה משתנה מן הקצה אל הקצה.

דודי סמית, רקחה יצירה מלבבת שממזגת סיפור התבגרות נודע ללב עם קורות משפחה אנגלית אחת. בהתבוננות נבונה ואוהבת אדם נפרשים לפנינו כמה סיפורי אהבה מצטלבים, חיפוש אחר השראה וכתיבה, טעויות נסלחות, הצעות נישואין ואירועים מגוחכים. רשימות קסנדרה הוא עולם שלם שנצבע כולו בצבעי האהבה והגעגועים לאנגליה. על כולו משוח החן הטבעי והעליצות שבכתיבתה של סמית.

"המספרת בספר זה היא אחת המקסימות שנתקלתי בהן מעודי" ג´יי.קיי.רולינג

מחיר: 94.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.